מיליון מכשירי PlayStation 4 נמכרו תוך 24 שעות

Sony-PlayStation-4זהו, זה נגמר. ההמתנה הארוכה (מאוד) לקונסולה הבאה מבית סוני תמה לה. ביום שישי האחרון, קונסולת הדור הבא של סוני, ה-PlayStation 4, הוצעה למכירה באופן רשמי בארצות הברית וקנדה. לאחר שסוני הודיעה שכמיליון מכשירים נמכרו בהזמנה מוקדמת, כעת כאמור, באופן רשמי נמכרו מיליון יחידות של ה-PlayStation 4 ב-24 השעות הראשונות להשקה. הישג זה עתיד לגדול באופן משמעותי במיוחד, כאשר המכשיר יחל להימכר בשוק האירופאי, בו קהילת גיימרים גדולה יותר מזו שבצפון אמריקה.

המכשיר יוצע למכירה באירופה החל מה-29 בנובמבר. עוד מדינות שיזכו לקבל את המכשיר בתאריך זה הן ברזיל ואוסטרליה, כאשר עד סוף השנה יתווספו למעגל עוד 10 מדינות. באופן מעניין, המכשיר יימכר ביפן, מדינת האם של סוני, רק החל מפברואר 2014.

הישג מכירות זה הביא לכך שהפלייסטיישן 4 היא קונסולת המשחקים הנמכרת באופן המהיר ביותר של סוני עד כה, ויהיה מעניין לראות כיצד יתמודד במכירות עם הקונסולה הבאה של מיקרוסופט, ה-Xbox one שעתידה לצאת בתאריך ה-22 בנובמבר.

אנדרו האוס, נשיא ומנכ”ל חטיבת הבידור של סוני אמר כי החברה מצפה למכור עד מרץ 2014 כ-5 מיליון יחידות של המכשיר. כמו כן אמר האוס:

“אנחנו נרגשים מתגובת הצרכנים הפנומנלית. המכירות נותרו גבוהות מאוד בצפון אמריקה ואנחנו מצפים להתלהבות דומה כשנשיק את המכשיר באירופה ובאמריקה הלטינית החל מה-29 בנובמבר.”

למרות ההתלהבות הגדולה מהמכשיר ומקצב המכירות, לא הכל ורוד בממלכת סוני. חלק מהמשתמשים התלוננו על כך שהמכשיר הגיע אליהם פגום עוד מהאריזה. הבעיה כבר זכתה לכינוי “אור המוות הכחול” שבו הקונסולה מהבהבת בכחול אך המכשיר לא פועל ואין אות וידאו. היקף הבעיה לא גדול, אך המכשיר “זכה” לקבל כוכב אחד בדירוג של אמזון בקרב 40 אחוז מהמדרגים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים