וואווי ואלפא טלקום משיקות את סמארטפון ה-Huawei Ascend P6 בישראל במחיר 2,099 ש”ח

Huawei-Ascend-P6-Pink

היבואנית הרשמית של מכשיריה הניידים של חברת וואווי (Huawei) בישראל, אלפא טלקום מקבוצת פל, השיקה הבוקר (ה’) באירוע סגור לעיתונאים את סמארטפון ה-Huawei Ascend P6 שהוכתר בעבר כמכשיר הסמארטפון הדק בעולם. הסמארטפון יהיה זמין לרכישה החל מיום חמישי הבא, ה-28 בנובמבר, בשוק הפתוח ובחנויות נבחרות, כאשר בהמשך צפוי להגיע גם לספקיות הסלולר. ה-P6 יימכר במחיר של 2,099 ש”ח ויגיע עם אחריות יצרן מורחבת ללא תשלום דמי מנוי חודשיים.

במסגרת האחריות לדגם שמושק, מתחייבת חברת אלפא טלקום לתקן כל תקלה (כולל קורוזיה) ברת תיקון שאינה כלולה באחריות היצרן הבסיסית בהשתתפות עצמית של 150 ₪ (על שבר מסך 300 ש”ח) או 1,000 ₪ במקרה של השבתה מלאה של המכשיר. השירות יתבצע בפועל באמצעות מעבדת סלדון, גם כן מקבוצת פל.

נציגיה של חברת וואווי ביקרו בישראל לכבוד אירוע ההשקה של ה-Ascend P6 וציינו כי למרות שישראל מהווה שוק חדש עבור החברה, זו השקיעה ותמשיך להשקיע בו גם בעתיד. החברה תשיק בעתיד מכשירים נוספים בישראל ומבטיחה לנסות ולקצר את זמני ההשקה עבור השוק הישראלי ואולי אף להציג מכשירים חדשים בישראל במקביל להשקתם בשווקים נוספים באירופה. נציגיה של וואווי סיפרו כי הם מודעים לרצונם של הלקוחות הישראלים בעדכוני מערכת ההפעלה וציינו כי גרסה 4.4 של אנדרואיד כבר אושרה עבור ה-P6 ותגיע בעתיד גם לשוק הישראלי.

מפרטו של ה-P6 כולל מסך IPS-LCD בגודל 4.7 אינץ’ ב-HD 720P בעל צפיפות של 312 פיקסלים לאינץ’ המצופה בזכוכית ה-Gorilla Glass של חברת קורנינג, מעבד מרובע-ליבה 1.5GHz, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 8GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD (עד 32GB), מצלמת 8 מגה-פיקסל אחורית שתצלם וידאו ב-1080P ומצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל המצלמת וידאו ב-720P, סוללת 2,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.2.2 עם ממשק המשתמש Emotion UI.

גולת הכותרת של המכשיר הינה גזרתו הדקיקה; המכשיר מגיע בעובי 6.18 מ”מ בלבד, ועל אף שמכשירים אחרים כבר הספיקו לקטוף ממנו את תואר המכשיר הדק בעולם, ה-P6 עדיין נחשב כאחד המכשירים הדקים בשוק. מימדיו הינם: רוחב- 66.5 מ”מ, גובה- 132.7 מ”מ, עובי- 6.18 מ”מ ומשקלו 120 גרם. המכשיר יהיה זמין לרכישה בישראל בשלושה צבעים: שחור, לבן וורוד.

Huawei-Ascend-P6-Colors

ה-Huawei Ascend P6 מגיע לישראל כחודשיים לאחר שהודיעה חברת אלפא טלקום על לקיחת המושכות כיבואנית מכשיריה של וואווי, אז השיקה החברה שני דגמים ברף מחיר הנמוך מ-1,000 ש”ח, הם ה-Ascend G510 הנמכר בישראל במחיר 999 ש”ח, אותו סקרנו כאן באתר בשבוע שעבר, וה-Ascend Y300 הנמכר במחיר 849 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים