Waze מעשירה את ספריית קולות הניווט בקולות של ידוענים וקומיקאים

waze-celebs

אחרי שהפכה לאחת מאפליקציות הניווט הפופלאריות ונרכשה על ידי ענקית החיפוש גוגל בסכום של כ-966 מיליון דולר, החלו המפתחים של היישום הפופולרי Waze לנסות למצוא דרכים חדשות לרענן ולהפוך אותו אטרקטיבי יותר עבור קהל המשתמשים.

כחלק ממהלך חדש, Waze רתמה מספר ידוענים בינלאומיים שעתידים לתת את קולם ולהפוך לאפשריות ניווט חדשות ומשעשעות עבור אלו מכם שמאסו בקולות הניוט המסורתיים. הידוען הראשון שהצוות רתם לתהליך הוא הקומיקאי האמריקאי קווין הארט (Kevin Hart) שעל פי סרטון חדש שפורסם בעמוד היוטיוב הרשמי של היישום, עושה זאת בצורה משעשעת למדי.

זו לא פעם ראשונה בה Waze מעשירה את ספריית קולות הניווט שלה בכאלו של קומיקאים ומפורסמים, לפחות לא בישראל. בשנת 2012 זו הוסיפה לספריית קולות הניווט את קולו של השחקן יובל סמו. המהלך היווה חלק מיחסי ציבור שנעשו לסדרה של השחקן ששודרה באותה עת בשירותי הלוויין.

במעמד הרכישה של גוגל את היישום הודיעה ענקית החיפוש שאין בכוונתה לשנות אותו, אך בעודה משדרגת בעקביות את שירות המפות שלה, Google Maps, תוך הזנת אלמטים שונים מ-Waze לתוכה, אנו תוהים מה כוונותיה של הענקית עבור Waze בעתיד.

לצפייה בסרטון של הקומיקאי קווין הארט:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים