עדכון אנדרואיד 4.4 KitKat מגיע ל-HTC One בגרסת Google Play

HTC-One-KitKat-Original-2דיווחים ברשת מהשעות האחרונות מאשרים שגוגל החלה בהפצת עדכון אנדרואיד 4.4 KitKat לסמארטפון ה-HTC One בגרסת Google Play. מדובר בדגם של מכשיר הדגל מבית HTC הנמכר בלעדית בחנות ה-Google Play (ללא התחייבות) עם ממשק משתמש הנקי של אנדרואיד (ללא Sense UI). חברת HTC אישרה שמכשירי סדרת ה-One יקבלו עדכון תוך 90 יום, אמנם עדכון גרסת ה-Google Play היא באחריות גוגל וכעת הוא מגיע למשתמשים.

אתר The Verge מאשר שמספר מכשירים אצלם זכו לקבל את העדכון לפני מספר שעות, בעוד משתמשים בפורום המפתחים XDA-Developrs מספקים אישור לכך גם כן. העדכון ל-KitKat, שגודלו כ-300MB, מגיע ללא ממשק המשתמש החדש שראינו ב-Nexus 5 המכונה “Google Experience Launcher”, אותו ניתן להוריד בנפרד כפי שפרסמנו בעבר.

העדכון המהיר לגרסת מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 4.4 KitKat הוא הוכחה להצלחת תוכנית ה-“Google Play Edition” (גרסאות הגוגל פליי). מכשירי הדגל שגוגל מוכרת ישירות וללא התחייבות, כרגע HTC One ו-Samsung Galaxy S4, מקבלים את הגרסה החדשה ביותר של אנדרואיד במהירות (כרגע רק ה-One, אבל ה-Galaxy S4 צפוי לקבל אותו בקרוב גם כן). מנגד, מרבית יצרניות האנדרואיד מתקשות לעמוד בקצב העדכונים, בעיקר בגלל ממשקי המשתמש העמוסים בתוספות הדורשות התאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים