גולן טלקום מוסיפה שירותים חדשים למנוייה: חסימת שיחות לא מזוהות ומספר וירטואלי לפי שעות

Golan-Logo

גולן טלקום לא מפסיקה לחדש ומציגה מספר שירותים חדשים שיספקו ללקוחותיה חוויה עשירה ומגוונת יותר בטלפונים הניידים. החברה הודיעה הבוקר (ד’) כי השיקה שירות חדש ללא תשלום שיאפשר חסימת שיחות לא מזוהות. השירות מיועד עבור כל מי שלא מעוניין לענות לשיחות ממקור לא מזוהה ומאפשר לחסום שיחות מסוג זה, כך שאלו לא יופיעו בצד הלקוח. המתקשר ממספר לא מזוהה ישמע את ההודעה: “המנוי ביקש לחסום שיחות שאינן מזוהות, כדי להשיגו אנא חייג שוב ממספר מזוהה”.

בנוסף לשירות חסימת השיחות הלא מזוהות החדש, מעדכנת גולן טלקום את שירות המספר הוירטואלי שלה, אשר מעתה יאפשר לבחור את הפעלתו בשעות או בימים מסויימים בלבד. שירות המספר הוירטואלי, גם הוא מוצע ללא עלות ללקוחות החברה, מאפשר בחירת שני מספרים נוספים וירטואלים בקידומת 058, אשר המחייגים אליהם יגיעו למספר הסלולרי של מנויי החברה.

ספקית הסלולר החמישית

golan-pyramidגולן טלקום הצטרפה כספקית סלולר חדשה בשוק הישראלי כחלק ממהפכת הסלולר הגדולה שהחלה במאי 2012, אז השיקה החברה את פעילותה לצדה של חברת הוט-מובייל. שתי החברות ניהלו מאז תחרות עיקשת והציעו מבצעים ושירותים שונים על מנת לצבור נתח שוק גדול ככל האפשר, כזה שיאפשר להן לעמוד בתנאי המכרז ולקבל את הערבות ששילמו עת אושרה כניסתן כספקיות הסלולר החדשות של השוק הישראלי.

מספר מנוייה של גולן טלקום עומד כיום על כ-360 אלף עפ”י המונה הדיגיטלי המופיע באתר החברה, זאת לעומת כ-540 אלף מנויים עליהם דיווחה הוט-מובייל עם פרסום דוחותיה הכספיים האחרונים. הוט מובייל הייתה הראשונה לקבל החזר של 615 מיליון ש”ח מתוך הערבות שהשאירה חזרה, על כך דיווחה החברה בסוף השבוע שעבר.

שר התקשורת גלעד ארדן דיבר בעבר על רצונו להקים לא יותר משלוש רשתות סלולר שיתחרו בדור הרביעי. ספקיות הסלולר הוט-מובייל ופרטנר כבר הודיעו כי ישתפו פעולה בנושא ויקימו רשת משותפת, תוך המשך תחרות בין השתיים, בעוד גולן נשארה בינתיים ללא שותפה להקמת רשת משותפת. אפשרויותיה של גולן הן לחבור לסלקום או לפלאפון, אך הצטרפותה כצלע שלישית למשולש שיכלול את שמה לצידן של הוט מובייל ופרטנר אף הוא אפשרי.

באתר האינטרנט של גלובס דיווחו הבוקר כי ועדת המכרזים לרשתות הסלולר בישראל שוקלת רעיון חדש: להקצות תדרים לאחד המפעילים הוירטואלים עבור הדור הרביעי, אותם יחלוק יחד עם אחת מחמש המפעילות הקיימות (סלקום, פרטנר, פלאפון, גולן טלקום והוט-מובייל). בדרך זו יוכלו כל שתי מפעילות לחלוק תדרים ואף אחת מהמפעילות לא תישאר לשאת בנטל כולו לבדה. על אף הרעיון המקורי, הועדה עדיין לא אישרה דבר באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים