סמארטפון ה-Huawei G750 נחשף ברשת טרם ההכרזה

Huawei-G750-main

מכשיר חדש של חברת וואווי (Huawei) הסינית נחשף דרך תמונות מודלפות ברשת שהופיעו לראשונה אתמול באתר הסיני mydrivers. המכשיר ידוע כרגע כדגם ה-Huawei G750 ועפ”י המידע המגיע מההדלפה, יכלול זה את ערכת השבבים החדשה מבוססת מעבד 8 הליבות של חברת מדיה-טק (MediaTek) אותה השיקה יצרנית השבבים באופן רשמי בשבוע שעבר.

מפרטו של ה-Huawei G750 צפוי לכלול מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציה של 720×1280 פיקסלים, את המעבד מתומן הליבות בתדר 1.7GHz של חברת MediaTek מדגם MT6592, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון בגובה 32GB עם אפשרות הרחבה, מצלמה ראשית אחורית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל ומצלמה משנית בקדמת המכשיר שתצלם תמונות באיכות 5 מגה-פיקסל. עפ”י התמונות המודלפות יגיע המכשיר מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 4.2.2 עם ממשק ה-Emotion UI 2 של וואווי וסוללת 3,000mAh.

במהלך השבוע האחרון פירסמה חברת Huawei כי תחשוף משהו חדש באירוע מיוחד שייערך ביום ראשון הקרוב, ה-1 בדצמבר. כבר העלנו מספר השערות בנוגע למכשיר או המכשירים אותם תחשוף החברה באותו האירוע, ביניהם ה-Ascend P6S וה-Ascend Mate 2. כעת, נראה שיש מכשיר נוסף אותו נזכה לראות כבר בימים הקרובים.

(מקור – AndroidCommunity)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים