חי ובועט: HTC HD2 מריץ את אנדרואיד 4.4 KitKat

HTC-HD2-android-kitkatהסמארטפון שמסרב למות: HTC HD2 שהושק באוקטובר 2009 ונחשב לאחד האהובים בכל הזמנים, מקבל ROM חדש עם אנדרואיד 4.4 KitKat. המכשיר, שבמקור הריץ את מערכת ההפעלה Windows Mobile 6.5, מסמל את אחת מנקודות המפנה החשובות של עולם המובייל בעיקר בגלל מפרטו חסר התקדים באותה התקופה.

ה-HTC HD2 היה הראשון עם מעבד Snapdragon QSD8250 מבית קוואלקום והראשון בעולם בתדר עבודה 1GHz, זו גם הסיבה העיקרית שהצליחו להעביר אליו את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. שנת 2009 הייתה שנת הפריצה של אנדרואיד ומכשירים רבים הגיעו בדיוק עם אותו המעבד, גם כאלו של HTC, אז התאמת מערכת ההפעלה הייתה פשוטה יותר. מערכת ההפעלה של מיקרוסופט התבררה מהר מאוד כתשובה לא מספקת לאנדרואיד ועל מנת להאריך את חיי המכשיר (4 שנים אחרי), הושקעו בקהילת המפתחים XDA Developers מאמצים לגיורו למערכת ההפעלה הפתוחה של גוגל.

ה-ROM החדש נמצא בגרסה ראשונית מאוד, ולכן הוא עדיין סובל מכמה פגמים כגון: קישורית ה-WiFi לא עובדת, גם חריץ ה-MicroSD והמצלמה, צריך למצוא ידנית את חברת הסלולר עם כל הפעלה מחדש ועוד. אם אתם עדיין אוהבים את ה-HTC HD2 שלכם, היינו ממליצים לחכות לגרסה בשלה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים