Huawei תחשוף בשבוע הבא את סמארטפון ה-Honor 4

Huaweiיצרנית התקשורת הסינית Huawei עשויה לחשוף בשבוע הבא את הדור הרביעי של סדרת מכשירי ה-Honor, כך עולה מהזמנות לאירוע שהופצו ברשת החברתית הסינית Weibo ביום שישי האחרון. על ההזמנה, שבראשה לוגו המותג, נכתב באותיות סיניות כי לחברה יש מוצר חדש וחשוב להראות לנו.

honor4-inviteהאירוע צפוי להתרחש בסין ביום שני הבא, ה-16 בדצמבר, וכמה ימים לאחריו תחל החברה במכירתו של המכשיר דרך אתר הבית שלה. על פי השמועות, מפרטו של Huawei Honor 4 יכיל את ערכת השבבים החדשה MT6592 של MediaTek, המורכבת כזכור ממעבד מתומן-ליבות אמיתי שיופעל בתדר שעון של 1.7GHz. עוד יכלול המפרט מסך 5.5 אינץ’, זיכרון RAM בנפח 2GB, אחסון מובנה בנפח 32GB, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל וגם אחת קדמית עם חיישן 5 מגה-פיקסל.

לדאבוננו, Huawei Honor 4 יגיע עם רזולוציית תצוגה מאכזבת – HD 720p, שתיצור צפיפות נמוכה של 267 פיקסלים לאינץ’. בנוסף, על המכשיר תורץ מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2 המתיישנת. מפרטו השמועתי של Honor 4 זהה לגמרי לזה של G750 אשר דלף לרשת בסוף נובמבר, וייתכן מאד שמדובר בעצם באותו המכשיר.

בנוסף לחשיפת מחירו, בשבוע הבא תספר החברה על תכניותיה להפצתו של Honor 4 ברחבי העולם, אז גם נוכל לדעת אם יגיע לישראל.

(מקור – Ubergizmo)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים