הפתעה? ה-Nexus S בקושי יצא, ומערכת ה-Gingerbread כבר “נחטפה” ל-Galaxy S

אחד מהחסרונות הבולטים של מכשירי האנדרואיד של סמסונג, המונע מרבים לרכוש אותם, הינו איטיות עדכוני המערכת של החברה הקוריאנית. בין אם הדבר נובע מהצורך להתאים כל עדכון לעשרות דגמים (Galaxy S לבד מונה כ-9 מהם), בין אם מדובר בבעיות תאימות למעבד הייחודי ובין אם סתם לא מתחשק לסמסונג לעדכן את המכשירים כל חודש – מדובר בנתון שמפריע ללקוחות רבים.

לכן, טוב שאנדרואיד היא מערכת פתוחת-קוד, וטוב שהקוד שמאחורי 2.3 החדשה כבר שוחרר לפני מספר ימים עם הגעתו לשוק של ה-Nexus S, הדגם הראשון המגיע איתה ישר מהקופסא. צוות XDA-Developers, פורום האנדרואיד הגדול בעולם, ניצל את העובדה הזו כדי לייבא את המערכת החדשה למכשיר האנדרואיד הטוב בעולם עד כה, הלוא הוא אביו של ה-Nexus S, סמסונג Galaxy S. בסרטון שלמעלה (אחד מתוך שלושה) מראה ההאקר הצרפתי supercurio את הגרסא הראשונית של אנדרואיד 2.3 על מכשיר הדגל של סמסונג, ומבטיח כי בהמשך תבואנה גרסאות משופרות המאפשרות לטלפונים לפעול על מערכת ההפעלה הפרוצה באופן מיטבי.

בינתיים, אם אתם מבינים במה שאתם עושים וממש חייבים לנסות את המערכת החדשה גם בלי שהיא תאפשר לטלפון לעבוד כטלפון – אתם מוזמנים להוריד ולהתקין אותה מהפורום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים