אינסטגרם מכריזה: Instagram Direct – שליחה פרטית של תמונות וקטעי וידאו

Screen Shot 2013-12-12 at 5.36.55 PMבמסיבת עיתונאים שנערכה היום (ה’) בעיר ניו-יורק, הציגה אינסטגרם את Instagarm Direct – תמיכה בשליחה פרטית של תמונות ווידאו. זו היא ללא ספק התשובה הצפויה של אינסטגרם (ופייסבוק) לפופולריות של אפליקצייות המסרים המידיים ובראשן Snapchat, אותה פייסבוק לא הצליחה לרכוש עבור 3 מיליארד דולר. באמצעות Instagarm Direct תוכלו לשלוח תמונות ווידאו באופן פרטי לקבוצה של עד 15 משתמשים בו זמנית וכולם יוכלו להגיב ולעשות “לייק”.

שליחת תמונות או וידאו באופן פרטי תתבצע מממשק המצלמה של אינסטגרם, שם יופיעו בגרסה החדשה של האפליקצייה שתי לשוניות: Followers (עוקבים) לפרסום התמונות לכל מי שעוקב אחריכם ו-Direct (ישיר) לשליחה לעד 15 משתמשים באופן פרטי. כמובן שבכל מצב, על כל תמונה או וידאו שתבחרו לשתף, תוכלו להוסיף את הפילטרים האהובים עליכם ולערוך אותה כרצונכם. כל משתמש אליו נשלחה ההודעה הפרטית יוכל להגיב עליה ולעשות לייק וכל האחרים אליהם היא נשלחו יראו זאת גם כן. אינסטגרם דאגה להוסיף אינדיקציה לכך שמשתמשים צפו במה ששלחתם, זאת על ידי מעבר מתמונת משתמש חיוורת לתמונה מלאה כאשר היא נצפית על ידו.

על מנת לעשות סדר, ההודעות של Instagram Direct לא יהיו כלולות בקיר הראשי הכולל את כל מה שאתם ואלו שאתם עוקבים אחריהם העלו. אינסטגרם הוסיפה תיבת הודעות פרטיות שם מרוכזות כל ההודעות ששלחתם וקיבלתם. אם אתם דואגים מספאם, באינסטגרם חשבו גם על זה. ניתן לקבל הודעות רק ממי שאתם עוקבים אחריו וכל הודעה ממשתמש אחר תאלצו לאשר באופן ידני (ניתן גם להתעלם). חשוב לציין שההודעות הנשלחות הן בצורת תמונה או וידאו בלבד והדיונים הפרטיים נוצרים בעקבותיהם. לא ניתן לשלוח הודעת טקסט (צ’אט) פרטית.

העדכון לאפליקציית אינסטגרם עם Instagram Direct יהיה זמין החל מהיום עבור iOS ואנדרואיד.

מסיימת את 2013 בחיוך

השנה האחרונה הייתה גדושה באירועים מהותיים עבור החברה אשר עומדת מאחורי שירות שיתוף התמונות המצליח. אינסטגרם רשמה כבר מעבר ל-150 מיליון משתמשים פעילים באפליקציות שלה הזמינות על-גבי הפלטפורמות השונות, מהן שיתפו אלה כבר למעלה מ-16 מיליארד תמונות, או 55 מיליון תמונות מידי יום. את השנה החלה החברה בהשקת תמיכה של השירות על-גבי הדפדפן ומאוחר יותר הציגה החברה גם שיתוף וידאו בניגון אוטומטי, אשר הגיע השבוע גם למשתמשים באפליקציית פייסבוק.

בצד העסקי החלה החברה לפתח מודל כלכלי יותר שהחל ביצירת תיוגים בתמונות, מה שיכול למשוך משתמשים לדפים עסקיים של חברות באינסטגרם. לאחרונה, השיקה החברה גם מודל פרסומי חדש המשלב תמונות ממומנות בפיד התמונות של המשתמשים.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות