ARM מבצעת רכישה שתאפשר למובייל להתחרות בקונסולות המשחק

geomerics-580x323תחום הגיימינג בשוק המובייל גדל בקצב מסחרר ויצרניות סמארטפונים וטאבלטים רבות מתגאות ב”גרפיקה ברמת קונסולה”, הנזקפת לזכותן של יצרניות ערכות השבבים. קפיצת המדרגה בתחום הגיימינג צפויה להגיע בקרוב לערכות השבבים המפותחות על ידי ARM בזכות רכישה של חברת Geomerics, המתמחה בתאורה דינמית בזמן אמת במשחקים ומתן תמונה ריאליסטית. מעבודתה האחרונה של החברה ניתן להתרשם במשחקי קונסולות הדור הבא: Battlefield 4 ו-Need for Speed Rivals, העושים שימוש בטכנולוגיה המוכנה Enlighten שפיתחה (וידאו למטה).

חברת ARM מובילה בשנים האחרונות את פיתוח ערכות השבבים למובייל. החברה מפתחת ארכיטקטורות למעבדים (CPU) ומוכרת את הרישיונות ליצרניות כמו סמסונג ו-NVIDIA המייצרות אותן ואפילו מוכרות בעצמן ליצרניות סמארטפונים אחרות. בנוסף, ARM מפתחת גם ארכיטקטורות למאיצים גרפיים (GPU) ובאופן דומה מוכרת את הרישיונות ליצרניות. בעוד בשוק המעבדים ARM שולטת ביד רמה, המאיצים הגרפיים שבתכנונה רחוקים מאותו ההישג.

המטרה של ARM עם רכישת חברת התוכנה Geomerics היא לספק ביצועים גרפיים טובים הרבה יותר, מה שיכול להאיץ באופן משמעותי את מותן של קונסולות המשחק הניידות. הגישה ש-Geomerics תקבל לטכנולוגיות החדשות של ARM תעזור לשתי החברות לבצע התאמה טובה יותר של ניצול יכולות המאיץ הגרפי לעיבוד התאורה במשחק – אחד האלמנטים החשובים והמאתגרים של תחום הגיימינג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים