סוני החלה בהפצת אנדרואיד 4.3 למכשירי ה-Xperia Z1 וה-Xperia Z Ultra

Sony-Xperia-Z1-main

ממש כפי שהבטיחה לנו סוני וכפי שאישרה בפנינו גם הנציגות בישראל בחודש שעבר, מגיע כעת העדכון לגרסת Jelly Bean 4.3 של מערכת ההפעלה אנדרואיד למכשירי ה-Xperia Z1 ופאבלט ה-Xperia Z Ultra. העדכון לגרסה החדשה יחל כבר היום וייעשה בהדרגה עבור השווקים השונים בעולם.

העדכון החדש יביא לשיפור מהותי בביצועים הגרפיים ובממשק המשתמש שהתנועה בו תהפוך חלקה יותר בעזרת שיפורי Project Butter של גוגל, כשגם כלל האפליקציות של סוני על המכשירים יעודכנו לגרסאות החדשות ביותר אשר יציגו שיפורים בצד הביצועים. מכשיר ה-Xperia Z Ultra מקבל שדרוג גם בצד אפליקציית המצלמה שתאפשר פונקציות שונות שהיו זמינות עד עתה רק במכשיר ה-Xperia Z1 כמו אפקט ה-AR, צילום ה-Timeshift Burst לבחירת התמונה הטובה ביותר מסט תמונות ויכולות שיתוף עם רשתות חברתיות היישר מהמצלמה.

העדכון לגרסת ה-Jelly Bean 4.3 של אנדרואיד למכשירי ה-Xperia Z1 וה-Xperia Z Ultra מגיע בו בזמן שעדכוני הגרסה החדשה יותר של אנדרואיד, KitKat 4.4, כבר החלה לעשות דרכה למכשירים השונים, אולם בסוני מעדיפים כנראה להפיץ את גרסת ה-Jelly Bean כעת, זמן קצר יחסית לפני שתחל החברה בהפצת גרסת ה-KitKat 4.4 של אנדרואיד הצפויה להגיע בחודש פברואר הקרוב למכשיר ה-Xperia Z1 וכחודש לאחר מכן גם למכשיר ה-Xperia Z.

(מקור – Sony)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים