אפל עורכת בדיקות לגרסת הבטא השלישית של מערכת ההפעלה iOS 7.1

apple-ios-7-iphone

נמשכים משחקי החתול ועכבר בין חברת אפל לקהילת ה-Jailbreak: יומיים בלבד לאחר שחרור הפריצה עבור מערכות ההפעלה iOS בגרסאות 7.0.0 ועד 7.0.4, עורכת היום אפל בדיקות פנימיות לגרסת הבטא השלישית של מערכת ההפעלה העתידית iOS 7.1, הכללות תיקוני באגים שונים ואף סתימת חורי אבטחה שעליהם התבססה הפריצה, כך מדווח אתר BGR.

על פי הדיווחים, מערכת ההפעלה iOS 7.1 תשוחרר לציבור הרחב במהלך חודש מרץ, אז תחתום אפל סבב של ארבעה חודשי בדיקות מאז שחרור הבטא הראשונה בחודש נובמבר. אולם, אם אפל לא תצליח לעמוד בלוחות הזמנים שהציבה לעצמה, תשוחרר הגרסה החלופית 7.0.5 אותה ככל הנראה היא שומרת בסוד.

עד כה הציגו גרסאות הבטא של iOS 7.1 מספר תיקוני באגים כפי שדווחו לאפל על-ידי מפתחיה, כמו גם אופציה להחלת עיצוב כהה למקלדת ומספר שינויים עיצוביים נוספים. המקור מוסיף ומציין כי נתגלו אפשרויות נוספות בגרסת הבטא השלישית, אולם אלו אינן יכולות להיחשף בטרם תשוחרר גרסת הבטא באופן רשמי למפתחים.

ואם לא במרץ?

mac-iphone-themeהעבר מלמד אותנו שאין לדעת מתי בדיוק תשחרר אפל את מערכת ההפעלה iOS 7.1 לציבור הרחב, שכן גרסאות מערכות ההפעלה הקודמות שוחררו בתקופות שונות. גרסה 6.1 למשל שוחררה בחודש ינואר השנה, ואילו גרסה 5.1 שוחררה בחודש מרץ בשנה שעברה.

מעבר לשינויים הרבים אותם צפויה מערכת ההפעלה iOS 7.1 לקבל, בעלי מכשירי האייפון 4 תולים תקוות רבות בגרסה זו, שעל פי כל הדיווחים זו אמורה לשפר מקצה לקצה את ביצועי המכשיר. עם שחרורה של גרסה 7 התלוננו משתמשי האייפון 4 על ירידה חדה בביצועים, מה שלא השתפר עם שחרורן של גרסאות המשנה, אבל מי יודע… אולי הפעם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים