אמאזון מחלקת 5$ מתנה לרכישת אפליקציות למכשירי אנדרואיד

Amazon-5usd-promo

חג המולד הגיע ועימו מבצעים רבים על אפליקציות, הן בחנות האפסטור של אפל והן בחנות ה-Google Play לאנדרואיד. כעת, בנוסף למבצעים המגיעים מיוצרי האפליקציות כמו גם אלו המוצעים על-ידי גוגל ואפל, מגיעה גם אמאזון למערכה ומציעה לכלל משתמשי חנות האפליקציות שלה 5$ לרכישת אפליקציות במתנה. המבצע ניתן למימוש עד ה-28 בדצמבר, כאשר את הרכישות עצמן תוכלו לבצע עד ה-31 במרץ 2014.

על מנת לקבל את אותם חמישה דולרים, תידרשו להתקין על-גבי מכשירכם את חנות האפליקציות של אמאזון. ההתקנה היא כמובן ללא עלות. אולם, לשם ביצוע ההתקנה יש תחילה לבצע שינוי בהגדרות המכשיר על מנת לאפשר את התקנת חנות האפליקציות של אמאזון, מאחר וזו אינה זמינה להורדה כאפליקציה רגילה מחנות האפליקציות המובנית על המכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד.

לשם התקנת חנות האפליקציות של אמאזון על-גבי המכשיר שלכם, יש תחילה לגשת להגדרות המכשיר לתפריט הגדרות האבטחה (Security), שם תמצאו את ההגדרה המאפשרת התקנת אפליקציות ממקורות לא מוכרים, אותה יש לאפשר. באופן כללי, אין אנו ממליצים לאפשר התקנת אפליקציות שלא מחנות האפליקציות של גוגל, שכן מחוצה לה אין הבטחה כי נעשו בדיקות לאפליקציות שיותקנו על המכשיר. במקרה של אמאזון מדובר בחברה גדולה ומוכרת, אך גם אם תבחרו בפתיחת האפשרות לשם התקנת חנות האפליקציות של אמאזון, מומלץ לבטל את ההרשאה לאחר ההתקנה.

android-unknown-sources-gadgetycoil

לאחר שאישרתם את התקנת האפליקציות ממקורות לא ידועים, גשו לאתר אמאזון (לחצו כאן למעבר) לשם הורדת חנות האפליקציות. לאחר ההתקנה יש להתחבר לחנות באמצעות חשבונכם באמאזון. לאחר מכן התקינו כל אפליקציה מהחנות, אפילו כזו המוצעת בחינם, ותקבלו מיד הודעה על גבי המסך ובמייל המודיעה לכם כי אתם זכאים לקרדיט בסך 5$ לרכישה בחנות האפליקציות של אמאזון.

Amazon-Promotion-5-dollars

לסיום, גשו לחנות האפליקציות של אמאזון והתקינו כל אפליקציה בתשלום. אמאזון תחייב תחילה את הקרדיט שקיבלתם דרך ההצעה ורק לאחר מכן את כרטיס האשראי שלכם. חשוב לציין כי טרם רכישת אפליקציות דרך החנות של אמאזון, יש לוודא כי בחשבונכם באמאזון מוזן כרטיס אשראי פעיל, אחרת לא תוכלו לבצע רכישות גם באמצעות הקרדיט. בנוסף חשוב לציין כי הקרדיט ניתן אך ורק דרך החנות של אמאזון וכי לא תזוכו בו בעת רכישת אפליקציות בחנות ה-Google Play.

Amazon-promo-2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים