סמסונג תאפשר לכם לשלוט במוצרי החשמל בבית דרך הטלויזיה

Samsung-TV-SDK5-main

לקראת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 שתיערך בלאס וגאס בין ה-7 ועד ה-10 בינואר, מחממות סמסונג ו-LG את המנועים ומכריזות על טכנולוגיות שונות שיציגו השתיים בתערוכה. אתמול פירסמה LG כי תשיק שירות חדש, בשותפות עם אפליקציית LINE היפנית, שיאפשר לתקשר עם כלי החשמל הבייתיים דרך אפליקציה במכשיר הנייד וכעת חושפת סמסונג כי תאפשר מערך שליטה דומה דרך עדכון תוכנה לטלויזיות החכמות של החברה.

בשונה מ-LG, סמסונג לא תשיק אפליקציה ייעודית לשליטה מרחוק במכשירים החשמליים בבית, אלא תעדכן את ערכת פיתוח התוכנה (SDK) שלה לגרסה 5, דרכה תאפשר למפתחים לפתח אפליקציות על-גבי הפלטפורמה שלה לטלויזיות חכמות שייתמכו גם על מכשירים ניידים ויאפשרו ניהול מוצרי החשמל הבייתיים.

Samsung-TV-SDK5הגישה של סמסונג תאפשר שליטה דרך מגוון רחב יותר של מכשירים ואף שמוקדם לקבוע זאת, יכול מאוד להיות שהתמיכה בפונקציונליות החדשה תתרחב גם לטלויזיות החכמות במודלים ישנים יותר של החברה, ולא רק באלו שתציג בתערוכה בלאס וגאס ובהמשך השנה. חבילת הפיתוח SDK 5.0 תאפשר למפתחים להשתמש ב-HTML5 לשם פיתוח אפליקציות לטלויזיה החכמה, דבר שיקל עליהם לפתח עבור מגוון רחב יותר של מכשירים.

עבור מפתחים המעוניינים להתחיל בפיתוח, זמינה גרסת בטא של SDK 5.0, אולם החבילה המלאה תשוחרר רק החל מה-6 בינואר ותהיה זמינה להורדה מפורום המפתחים של סמסונג – samsungdforum.com

(מקור – Samsung)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים