סמסונג מכריזה על שבבי זיכרון 8Gb בטכנולוגיית LPDDR4

Samsung-8Gb-LPDDR4-Mobile-DRAM-01

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם סמסונג הודיעה הבוקר (ב’) כי היא הראשונה לפתח שבב זיכרון למכשירים ניידים מסוג 8Gb LPDDR4 (ג’יגה-ביט), אותו תשיק ליצרניות השונות במהלך שנת 2014 במטרה לקדם את פיתוח הסמארטפונים בעלי מסך ה-4K ולספק תמיכה במעבדים מבוססי 64 ביט.

השבבים החדשים ייוצרו בהליך 20 ננו-מטר ויציעו כל אחד זיכרון בנפח 1GB בטכנולוגיה החדשה, מהם ניתן יהיה להרכיב שבבי זיכרון בנפח 4GB שיספקו ביצועים הגבוהים בעד כ-50% אל מול שבבי הזיכרון המהירים ביותר הקיימים כיום בשוק בטכנולוגיית ה-LPDDR3.

תרומה נוספת של זכרונות ה-LPDDR4 נמצאת בצד החיסכון בזמן סוללה יקר. עם הצגתם של מעבדים בעלי ליבות מרובות ותמיכה ב-64 ביט, כמו גם מסכים מתקדמים שיוצגו במהלך שנת 2014 עם רזולוציות גבוהות במיוחד של 2K ואולי אף של 4K, ישנו צורך עז בשיפור הטכנולוגיות המוטמעות ברכיבים המרכיבים מכשירים אלו לשם הורדת צריכת החשמל. שבבי ה-LPDDR4 יצרכו על פי הצהרתה של סמסונג עד 40% פחות חשמל (1.1 וולט).

Samsung-8Gb-LPDDR4-Mobile-DRAM-02

מהירות השבבים החדשים גם היא מקבלת שיפור אל מול זו שהוצגה בדור הקודם (LPDDR3) ולפי סמסונג יציעו השבבים החדשים מסוג LPDDR4 שיפור של עד פי 2 במהירות מהדור הקודם ב-3.2Gbps (ג’גה-ביט לשניה).

(מקור – Samsung Tomorrow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים