CES 2014: מחשבי PC המסוגלים להריץ אפליקציות אנדרואיד

asus-windows-android-notebookבעוד שבוע בלבד ייפתחו שעריה של תערוכת CES 2014 בלאס וגאס, ועל פי דיווח חדש שמביא אתר Computer World מפיהם של מספר אנליסטים, יצרניות מחשבי ה-PC יציגו מודל חדש ומעניין הנקרא PC Plus. על פי דיווחו של האתר, מדובר בשיטה חדשה שתאפשר הפעלת אפליקציות אנדרואיד על מערכת ההפעלה Windows 8.1.

עד כה, בכדי להנות משני העולמות במקביל, היה על הלקוחות לרכוש מחשבים כמו ASUS Transformer Book Trio, המאפשרים את הרצת שתי מערכות ההפעלה כשלמשתמש ניתנת האפשרות להחליף ביניהן לסירוגין. אולם, מודל ה-PC Plus שנרקם בצמוד למיקרוסופט עצמה, יאפשר הפעלתן של אפליקציות אנדרואיד בלא כל צורך לעזוב את סביבת העבודה של חלונות.

הפעלתן של אפליקציות אשר פותחו עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד אפשרית אמנם על מחשבי PC באמצעות אמולטורים לא רשמיים, אך ברוב המקרים הביצועים לא יהיו מספקים, כשלעיתים אף לא תתאפשר הרצתן של אפליקציות מסוימות המשתמשות בספריות קוד ספציפיות. השימוש במודל PC Plus, לעומת זאת, יאפשר על פי האנליסטים הפעלתה של כל אפליקציה, בתנאי וזו אינה דורשת תקשורת 3G (כדוגמת WhatsApp) לצורך הפעלתה.

בשלב זה עוד לא ברור כיצד תתבצע הורדת האפליקציות, משום שחנות ה-Google Play דורשת מכשיר מבוסס אנדרואיד שיסתנכרן מולה לשם כך. פרטים נוספים יימסרו קרוב לוודאי בעת הצגתם של המחשבים הללו, באם השמועה נכונה כמובן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים