אסוס מאשרת את קיומו של טאבלט ה-VivoTab Note 8 עם מדריך למשתמש

Asus-vivotab-note-8

חברת אסוס לא דאגה לאבטח את שירותי האחסון שלה ברשת כראוי ובספק בכוונה, ספק במתכוון – חשפה בפנינו את מדריך המשתמש של מכשיר חדש, Asus VivoTab Note 8, שצפוי להיות טאבלט מבוסס מערכת ההפעלה ווינדוס עם מעבד של חברת אינטל.

מפרטו של Asus VivoTab Note 8 צפוי לכלול מסך בגודל 8 אינץ’ ברזולוציה של 800×1280 פיקסלים (צפיפות של 188 פיקסלים לאינץ’), מעבד מרובע-ליבות מדגם Intel Atom Z3740 בתדר 1.33GHz (ועד 1.86GHz במצב טורבו), זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון בגודל 64GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD ושתי מצלמות.

הטאבלט יריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 של מיקרוסופט ויתמוך בהפעלתו באמצעות עט סטיילוס. בגב המכשיר ניתן לראות שני רמקולים, אחד בחלקו העליון ואחד בחלקו התחתון, אלו ישמשו להשמעת מוסיקה וסרטים בסטריאו. מחירו של הטאבלט צפוי לעמוד על כ-300$.

את ההכרזה על המכשיר תשאיר ודאי Asus לתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 שתיערך בלאס-וגאס בשבוע הבא, בין התאריכים 7-10 בינואר. אירוע העיתונאים של החברה יתקיים ב-6 בינואר ויועבר בשידור חי דרך אתר החברה – אנו כמובן דווח על האירוע כאן באתר.

(מקור – Asus)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים