LG חושפת את HomeChat, דרך חדשה ומעניינת לניהול בית חכם

lg-homechatחזון “הבית החכם” שהיה עד כה רעיון בתול, רוקם עתה עור וגידים בתערוכת CES 2014 המתקיים בלאס וגאס. תחילה הייתה זו סמסונג שחשפה את כוונתה להפוך את הבית שלנו חכם יותר בעזרת יישום חדשני, וכעת תורה של המתחרה LG לחשוף את הצורה בה היא רואה את תפעול הבית החכם.

יצרניצת האלקטרוניקה הודיעה אתמול על שיתוף פעולה עם שירות המסרים המידיים Line, במטרה להרכיב יחדיו שירות חדשני העונה לשם HomeChat, שיאפשר תקשורת מרוחקת עם מכשירי החשמל שבביתנו. ביזארי ככל שיישמע, היישום של Line יאפשר לנו לשוחח עם המקרר, לצעוק על מדיח הכלים או לשלוח קריצה לדוד השמש. באמצעות כך נוכל למשל להודיע לשואב האבק הרובוטי שממש עוד מעט אנחנו מגיעים ורוצים בית נקי.

כמו כן, נוכל לקבל תמונה עדכנית על מצב המצרכים במקרר, כך שבסבב הקניות הבא כבר לא יהיה צורך ברשימה כתובה – המקרר בעצמו ישלח לנו את התכולה ורשימה של מה בדיוק חסר לו. אם לא די בכך, LG תחבור לשירותי תוכן שונים ותספק לצרכן מידע רלוונטי כמו מתכונים שיוכל להכין באמצעות המצרכים הקיימים או חלק מהם.

LG-SMART-HOME

למעשה, LG HomeChat היא מערכת התראות מתקדמת המקשרת בין כל מוצרי החשמל בבית ומציעה בנוסף אינספור אפשרויות מתקדמות שיסייעו בניהול הבית החכם. השירות החדש שמציעה החברה מתבסס בעיקר על היכולות המתקדמות של מוצרי החשמל אותם היא תשיק בחודשים הקרובים. כמו סמסונג, ל-LG קטלוג רחב של מוצרי חשמל ביתיים, כך שאנו סבורים כי כבר עכשיו יש בידה את כל היכולות שציינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים