Pebble חושפת דגם מתכתי לשעון החכם שלה במחיר של $249

345574-shipping-soonחברת Pebble (פבל), שהחלה את דרכה בפלטפורמת מימון ההמונים קיקסטארטר, אחראית היום על ייצור אחד המכשירים הלבישים הפופולריים ביותר – שעון ה-Pebble. מדובר בשעון חכם די פשוט שהצליח לסחוף את העולם בסערה עם ממשק משתמש נוח לתפעול ומסך ePaper חסכוני בחשמל. אתמול במסיבת העיתונאים הפותחת לקראת תערוכת CES 2014 בלאס-וגאס, חשפה החברה דגם חדש לשעון וכמה שדרוגים נוספים לפלטפורמה הקטנה שיצרה.

השעון החדש מכונה Pebble Steel והוא איננו דור שני, אם כי דגם נוסף שיעמוד לצידו של הדגם הקיים. השעון החדש כולל מפרט זהה, אך עם כמה שינויים: Pebble Steel עשוי ממתכת, מגיע עם זכוכית Gorilla Glass וניתן לבחור עבורו רצועת עור או מתכת. הוא מגיע עם אותו מסך ePaper וזמן סוללה של בערך שבוע ימים. השעון החכם זמין לרכישה החל מהיום עבור $249 (כ-871 שקלים), ללקוחות הוא יגיע ב-28 בינואר.

לצד השעון החדש חשפה Pebble גם חנות אפליקציות חדשה, המרכזת את כל האפליקציות המותאמות לשעון עם ממשק לחיפוש וגילוי מהיר ונוח יותר. החנות תציע קטגוריות שונות של אפליקציות: יום-יום, שליטה מרחוק, התראות, כלים ועזרים, כושר ועיצובים שונים לשעון עצמו. החנות תהיה זמינה כאפליקציה לאייפון ולאנדרואיד החל מסוף החודש.

01A-Device-Lineup-Hi-730x519


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים