בקרוב: OnePlus One – מכשיר סמארטפון מבוסס CyanogenMod

one-plus-slogרום ה-CyanogenMod מקבל דחיפה נוספת: היצרנית הסינית OnePlus מעוניינת שמכשיר הסמארטפון הראשון שלה יופעל באמצעות המוצר המוצלח של חברת Cyanogen, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.

שמו של הסמארטפון החדש יהיה OnePlus One (שווה 2?) וזה כאמור יריץ ישירות מהקופסה את הרום הפופולארי CyanogenMod. בדיוק כשם ש-HTC וסמסונג מריצות על מכשיריהן את מערכת ההפעלה אנדרואיד עם ממשקי המשתמש Sense ו-TouchWIZ, כך תעשה גם OnePlus שתציע את המכשיר שלה עם גרסה מותאמת של מערכת ההפעלה.

הכרזתו של המכשיר צפויה להתרחש בחודשים הקרובים, ולטענת החברה הוא יעלה למדפים לא יאוחר מחודש יוני. בהתחשב בפופולאריות העצומה של הרום המדובר, הציפיות גבוהות במיוחד.

בדרך לשיתוף פעולה ארוך טווח?

CyanogenMod-Installer-hits-the-Google-Play-Store-to-easily-deliver-your-custom-ROM-experienceבחודש שעבר סיפרנו לכם על הבכיר לשעבר בחברת Oppo, פטה לאו, שנטש והקים את החברה החדשה OnePlus. כבר אז שיערנו שלאו ינסה לחבור ל-Cyanogen, מאחר והוא זה שהגה ורקם את שיתוף הפעולה של חברת התוכנה הצעירה מול Oppo. מעבר לכך, נראה ש-OnePlus תהפוך אפילו לשותפה קבועה של Cyanogen, כפי שרמזה האחרונה בנובמבר.

מפתחי רום ה-CyanogenMod שזכה ללמעלה מ-10 מיליון הורדות ברחבי העולם, הפכו לא מזמן את התחביב הקטן שלהם לחברה רשומה כחוק. הפרויקט הראשון של החברה נערך בשיתוף פעולה עם יצרנית הסמארטפונים הסינית Oppo, ששילבה את הרום הפופולארי על מכשיר הדגל שלה – N1, כבר בפס הייצור.

ומה לגביכם? האם מושך אתכם הרעיון שמאחורי מכשיר סמארטפון מבוסס CyanogenMod?

(מקור – Pocketnow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים