הכירו את Kolibree – מברשת השיניים החכמה שתסייע בצחצוח

kolibree-smart-toothbrushלצד הטלפונים, השעונים והצמידים החכמים שהוצגו לראווה בתערוכת האלקטרוניקה CES 2014, נחשפה לראשונה גם מברשת השיניים החכמה Kolibree (קוליברי) – “הראשונה שתתקשר איתכם”. החברה הצרפתית שעומדת מאחורי הפיתוח מבטיחה לשפר את רמת ואיכות הצחצוח שלנו, באמצעות נתונים שיישלחו מהמברשת אל מכשיר הסמארטפון.

את מברשת השיניים החכמה המציא תומאס סרבאל במטרה לעודד את ילדיו לצחצח את שיניהם מבלי שיצטרך לדאוג לכך בעצמו. שילובה של הטכנולוגיה, כך הוא טוען, מדרבן את הילדים לבצע בעצמם, ובאופן עקבי, פעולה חשובה כל-כך כמו צחצוח שיניים. מעבר לכך, סרבאל מאמין שגם אנשים מבוגרים יכול וימצאו את הפיתוח שלו יעיל בעבורם לאחר שיגלו כי אינם מצחצחים את שיניהם כראוי.

מברשת השיניים Kolibree מתעדת כל צחצוח באמצעות שלושה חיישנים שתפקידם לבדוק שלושה פרמטרים שונים הקובעים את יעילות הפעולה: כמה זמן ארך הצחצוח, האם הגיעה המברשת לכל חלל הפה והאם התנועות היו נכונות. בסיום הצחצוח, מועברים הנתונים אל האפליקציה שמעבדת אותם ומעניקה ציון על הצחצוח, מציינת את הבעיות שהתגלו ומציעה פתרונות לקראת הצחצוח הבא.

“המברשת עובדת כמו כל מברשת שיניים רגילה, ההבדל היחידי הוא בעצם יכולתה לשלוח את הנתונים אל הסמארטפון שיעבד וינתח אותם”, כך מסר דובר החברה רנה בלאדג’ט. החיבור לסמארטפון (אייפון או אנדרואיד) יבוצע באמצעות קישוריות Bluetooth ובנוסף, פיתחה החברה API (ממשק תכנות) שיאפשר פיתוח אפליקציות נוספות שישתמשו במידע.

את מברשת השיניים תחל החברה להציע למכירה בחודש יולי, מחירה בין 99 ל-200 דולרים – תלוי בדגם שיבחר הלקוח. אוי, כמעט שכחנו – את הנתונים מהאפליקציה אפשר גם לשתף עם חברים בפייסבוק.

(מקור – CNN)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים