הוכרז: Sony Xperia E1 – קו העיצוב של סדרה Z מגיע לשוק הנמוך

Sony-Xperia-E1-imagesחברת סוני הפתיעה הבוקר עם הכרזות על סמארטפונים חדשים בקטגוריות חשובות. היא התחילה עם פאבלט ה-Sony Xperia T2 Ultra לשוק הביניים, הקטגוריה החמה של החודשים האחרונים, ולצידו הוסיפה את Xperia E1 לליין המרוענן שלה. ה-Xperia E1 מביא לראשונה את עיצוב סדרת ה-Z לשוק הנמוך ולמעשה הוא כמעט זהה ל-Xperia Z1 Compact שנחשב לסמארטפון שוק גבוה, שזה דבר טוב מאוד. לא ברור מאילו חומרים הוא יהיה עשוי ואנחנו מקווים שישמור על שילוב האלומיניום כמו בדגמים היוקרתיים יותר.

מפרטו של Sony Xperia E1 מתאים לשוק הנמוך ולא כולל הפתעות מיוחדות, אבל פשרות דווקא יש. מסך המכשיר בגודל 4 אינץ’ ברזולוציה לא מרשימה של 800X480 המספקת צפיפות פיקסלים של 233PPI. ערכת השבבים תהיה מדגם Snapdragon 200 עם מעבד כפול-ליבה בתדר 1.2Ghz ומאיץ גרפי Adreno 302. שאר המפרט כולל זיכרון פנימי 512MB RAM, נפח אחסון מובנה 4GB, חריץ הרחבה MicroSD, רמקול חזק במיוחד, סוללת 1,700mAh ותהיה לו גם גרסה עם תמיכה בסים-כפול. לא ברור כרגע אם ה-Xperia E1 יושק עם אנדרואיד 4.4 KitKat, שאמורה להוציא את המיטב מהחומרה שלו.

ה-Sony Xperia E1 יהיה זמין בצבעי שחור, לבן וסגול ולצערנו החברה לא חשפה מחיר או תאריך השקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים