האוזניות החדשות של Beats by Dre הגיעו לישראל

new-beats-soloקצת יותר משנתיים לאחר השקתה של סדרת האוזניות הפופולארית מבית Beats, מודיעה רשת “באג” (היבואנית הרשמית של מוצרי Beats by Dre) על הגעתה לישראל של סדרת אוזניות חדשה ומתקדמת. כל הדגמים עוצבו מחדש ומגיעים במגוון צבעים, עם סאונד נקי ואיכותי יותר במחיר כמעט זהה.

כבר עכשיו בחנויות הרשת

Beats Pro infinite black – גרסה חדשה לאוזניות האולפן Beats Pro, הבנויות משילוב של פלסטיק קשיח ומתכת. דגם זה מיועד בעיקר למוזיקאים, תקליטנים ויוצרים שלוקחים כל תו ברצינות. בחברה השקיעו רבות בדגם החדש שמעניק סאונד עוצמתי ונקי יותר, כמו גם בס עשיר. המחיר – 1,899 ש”ח. צבע – שחור פחם.

Beats Studio Wireless – אוזניות חדשות הקובעות סטנדרט חדש באיכות, בעיצוב וכמובן בסאונד. החברה שמרה על הקו העיצובי המזוהה עם סדרת ה-Studio וציידה את האוזניות בתוכנה חדשה המכונה Beats Acoustic Engine, המספקת צלילים מדויקים מאד. כמו בדגם המקורי, גם כאן ישנו מנגנון מתקדם לביטול “רעש לבן” (רקע) שיהיה יעיל במיוחד בסביבות רועשות. המחיר – 1,699 ש”ח. צבעים – שחור מט, כסף ושחור-אדום.

Beats Solo HD DRENCHED IN COLOR – מבחינת עיצוב ומראה, ניתן בקלות להבין כי מדובר באוזניות המזוהות ביותר עם החברה. בניסיון לבצע שינוי, החליטה Beats לצבוע את האוזניות בצבע אחיד, ואלו מתאימות למי שמחפש אוזניות לשימוש יום-יומי במחיר נמוך יחסית בהשוואה לדגמים האחרים. המחיר – 999 ש”ח. צבעים – שחור, אדום, ורוד, סגול, לבן, כחול, ירוק, טורקיז ותכלת.

בקרוב, כך מסרה לנו באג, יעלו למדפים גם דגמים חדשים של Beats Pill XL ו-urBeats.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים