שמועה: אפל תשיק את iPhone 6 עם מסך 4.7 אינץ’ בחודש יוני

apple-ios-7-iphoneהאנליסט הסיני סאן צ’יאנג שו (Sun Chyang Xu), בעל רקורד מרשים במתן תחזיות אודות מכשירים עתידיים, טוען כי אפל תחל בייצור נסיוני של סמארטפון ה-iPhone 6 בעל מסך 4.7 אינץ’ במהלך החודש הבא. אם תוצאות הניסוי יספקו אותה, תחל אפל בייצור המוני של האייפון 6 כבר בחודש מאי לקראת הכרזה בכנס WWDC שיערך ב-10 ביוני. לטענת האנליסט, אפל תשיק מאוחר יותר השנה דגם אייפון נוסף בעל מסך 5.7 אינץ’.

פרט מעניין נוסף נמסר בקשר לרזולוציית התצוגה של המכשיר. חברת אפל שמרה בדגמי ה-iPhone 5 ו-iPhone 5S על אותה רזולוציית מסך של 1136X640, בעוד ששאר יצרניות הסלולר השיקו סמארטפונים עם מסכי Full HD 1080p. לפי המקור, דגם האייפון 6 ישמור גם כן על רזולוציה זו של 1136X640, ולמרות שהמסך של מכשירי האייפון נחשב איכותי מאוד ובעל צבעים מדוייקים – צפיפות הפיקסלים לא תהיה מספיק טובה ובטח שלא ברמת “רטינה”.

לעומת זאת, האייפון עם מסך ה-5.7 אינץ’ כן יזכה לשדרוג ברזולוציה, מאחר וכבר מדובר בפאבלט. ייתכן מאד שדגם ה-5.7 אינץ’ לא יהיה חלק מסדרת האייפונים הרגילה ופשוט יוגדר כזן חדש בקטלוג של אפל. iPhone 6, יהיה הסמארטפון המוכר שייועד לקהל הרחב יותר.

(מקור – Unwired View)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים