רשמי: LG G Pro 2 ייחשף בתערוכת המובייל MWC 2014

IMG_0497ל-LG לא מפריע שנפתח ציפיות: החברה הודיעה הבוקר באופן רשמי כי במהלך תערוכת MWC 2014 אשר תתרחש בסוף החודש הבא בעיר ברצלונה, ייחשף לראשונה מכשיר הפאבלט LG G Pro 2, ממשיך דרכו של מכשיר הפאבלט אותו חשפה באותה התערוכה בשנה שעברה. החברה לא סיפקה מידע על המפרט או על המחיר.

כצפוי, ההודעה מאשרת את הסרתה של תווית ה-Optimus משמו של המכשיר, מאחר והוא משוייך עתה לסדרה G היוקרתית. את השם Optimus, כפי שכבר דיווחנו בעבר, שומרת החברה עבור הדגמים המיועדים לשוק הנמוך והבינוני – ואנחנו צופים שגם כאלו ייחשפו על ידה בסוף פברואר בברצלונה.

אין זו הפעם הראשונה ש-LG חושפת את שמות המכשירים שעליהם בכוונתה להכריז בעתיד. בשנה שעברה, מעט לפני פתיחתה של תערוכת MWC, מסרה החברה את שמותיהם של כל מכשירי הביניים שתיכננה היא להציג. הפעם, לעומת זאת, מגיעה ההודעה כמעט חודש בטרם פתיחתה הרשמית של התערוכה וייתכן כי מדובר בצעד שיווקי שיגרום למתלבטים להמתין עוד קצת ולראות מה יש ל-LG להציע להם.

על פי השמועות, מפרטו של LG G Pro 2 יציע מסך בגודל 6 אינץ’ עם רזולוציית תצוגה Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות על פלטפורמת Snapdragon 800 של חברת Qualcomm עם תמיכה ברשת ה-LTE Advanced, זיכרון RAM בנפח 3GB ואנדרואיד 4.4 KitKat. אנו מניחים שעם התקרבותנו למועד פתיחתה של MWC, יגיעו פרטים נוספים אודות מכשיר הפאבלט החדש.

(מקור – AndroidAuthority)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים