סיבוב פרסה: מיקרוסופט תחזיר את Windows 8 למקורות בעדכון הבא

Windows-8.1-update-1-to-boot-into-desktop-by-default-and-have-minimizeclose-buttons-option-for-Metro-apps (1)עדכון משמעותי ראשון ל-Windows 8.1 צפוי להגיע למשתמשים בחודש מרץ ותמונות מסך המודלפות לרשת מראות שמיקרוסופט חוזרת בה מקונספטים מהותיים שהוצגו עם Windows 8 בגרסתה הראשונה. מיקרוסופט כנראה הבינה שהשינוי הנועז עם ממשק ה-Modern UI היה קיצוני מידי עבור מרבית המשתמשים, שלאחר העדכון לווינדוס 8 לא הבינו מה לעשות עם ממשק האריחים ולאן נעלמו החלונות.

אחת התמונות מהעדכון הבא מציגה אפליקציית Windows 8 עם כפתור “מזער” ו”סגור”, שיהיו מוכרים יותר למשתמשים מעולם החלונות הותיק. אין אפשרות להקטין את האפליקציה כמו אפליקציות החלונות המוסרתיות, אבל ניתן יהיה לראות אותן בשורת המשימות של שולחן העבודה. את האפליקציות ניתן גם לפתוח ישירות משולחן העבודה מבלי שיהיה צורך לעבור דרך ממשק האריחים. באופן תיאורטי, מיקרוסופט תיצור הפרדה מלאה בין משתמשי המקלדת והעכבר לאלו בעלי מסכי המגע, במידה ויהיו מעוניינים בכך.

העדכון ל-Windows 8.1 יביא עימו שינוי משמעותי אף יותר ומערכת ההפעלה תעלה ישירות לשולחן העבודה המסורתי. למשתמשים תינתן אמנם אפשרות הבחירה, אך כברירת מחדל תקבלו את שולחן העבודה ולא את ממשק ה-Modern UI. אם אכן יתבצע, מדובר בשינוי שמוכיח אולי כי מיקרוסופט חוזרת בה ומודה שהלכה קצת רחוק מידי עם המהפך בווינדוס 8. אנחנו חושבים שחווית ה-Modern UI בטאבלטים מצויינת, ומעודדים את האפשרות לאפשר למשתמשים לעבוד עם שולחן העבודה בלבד אם ברשותם רק עכבר ומקלדת.

(מקור: PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים