נוקיה מציגה את יכולות האבטחה המתקדמות של מכשירי Windows Phone 8

nokia-lumia-securityבכל אותם ויכוחים אינסופיים בין אוהדי Windows Phone ואוהדי אנדרואיד, מעלה תמיד הצד של מיקרוסופט טענה כבדת משקל: רמת האבטחה הגבוהה יחסית של מכשירי ה-Windows Phone 8, אשר עומדת בניגוד מוחלט לרמת האבטחה הידועה לשמצה (גם אם לא תמיד בצדק) של מכשירי האנדרואיד. בקטע וידאו שהעלתה נוקיה לבלוג הרשמי שלה, מסבירה היצרנית הפינית מה בדיוק הופך את מכשיריה בטוחים לשימוש.

בין שאר היתרונות, מתמקדת החברה בעובדה כי בניגוד למכשירים אחרים המורידים מידע ממגוון מקורות ברשת שאין לדעת עד כמה הם בטוחים, מכשירי הלומיה מורידים תוכנות אך ורק מחנות ה-Windows Phone Store, שנחשבת מאובטחת ונקייה מנוזקות. כמו כן, לדפדפן ה-Internet Explorer 10 ישנה יכולת מובנית להזהיר את המשתמש מרכישות לא בטוחות או מאתרים המכילים וירוסים.

עוד מציגה החברה את האפשרויות להגנת המכשיר במידה ואבד או נגנב. באמצעות סיסמה מאובטחת ניתן למנוע את השימוש במכשיר על ידי הגנב, כמו גם למחוק את כל התכנים הנמצאים עליו – אך לא לפני שיגובו באופן אוטומטי דרך שירות האחסון בענן SkyDrive (או… OneDrive). כמו כן, ניתן לאתר את המכשיר מרחוק באמצעות כל מכשיר אחר שבאפשרותו להתחבר לרשת האינטרנט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים