Iridium Go – להתחבר לאינטרנט מכל נקודה בעולם

Iridium-Go-main

חברת אירידיום (iridium), יצרנית ציוד תקשורת לוויני, הכריזה על ה-Iridium Go, מכשיר נייד שישמש כנקודת גישה (HotSpot) למכשירים ניידים לשם חיבור לאינטרנט מכל נקודה בעולם, גם אם יימצאו אלו הרחק מכל נקודת גישה לרשתות Wi-Fi או רשתות סלולר, זאת על-ידי שימוש בתקשורת לווינית.

ה-Iridium Go מאפשר יצירת נקודות גישה ב-WiFi שיאפשרו לעד 5 מכשירים, סמארטפונים או טאבלטים, להתחבר לרשת האינטרנט, לבצע שיחות קוליות, לשלוח הודעות טקסט ולהשתמש באפליקציות שונות לצורך בדיקת אימייל והודעות מיידיות, כאשר החיבור לתחנה הניידת ניתן יהיה להתבצע ממרחק של עד כ-30 מטרים.

מכשיר ה-Iridium Go הנייד אמנם נועד לשימושם של אנשי עסקים, מטיילים ועובדים בחברות משלוחים המגיעים לנקודות נידחות בעולם בהן אין חיבורים יציבים לרשת סלולרית או לרשת האינטרנט. אולם, כל אדם יוכל לעשות שימוש ברשת הלווינים של החברה יחד עם המכשיר החדש לצורך ביצוע שיחות וגישה לרשת האינטרנט מכל נקודה בעולם וללא צורך ביצוע הגדרות מיוחדות במכשיר הנייד הרגיל של המשתמשים.

ה-Iridium Go יושק עד סוף הרבעון השני של 2014, ואף שמחירו של המוצר טרם נחשף, בחברה מציינים כי יהיה זה המוצר בעל ההצעה הזולה ביותר אותו הציעה עד כה הן בצד רכישת המכשור והן בצד השימוש בשירותי הרשת. בהתחשב בסט מוצריה הקיים של החברה, מדובר יהיה במחיר של פחות מ-800$.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים