מייקרוסופט משיקה בישראל את עכבר ה-Arc Touch – הדור השני של העכברים הקומפקטיים

הבוקר השיקה מייקרוסופט בישראל את הדור השני של עכבר ה-Arc שלה, Arc Touch.

Arc Touch הוא עכבר אלחוטי קומפקטי מתקדם, המיועד למשתמשים ניידים שמעדיפים עכבר רגיל על זה המובנה במחשב הנייד וזקוקים לעכבר נייד שייכנס בקלות לתיק המחשב. כיורשו של ה-Arc, שהושק בארץ לפני למעלה משנתיים, גם הוא מתקפל – אך הפעם לא מדובר בקיפול חלק מגוף העכבר אלא השטחה של הגוף כולו, כך שהוא הופך לפס שטוח ודק הניתן לנשיאה בקלות. בנוסף, הוא זכה לפטנט חדש – במקום גלגל לגלילה הוא מצוייד במשטח מגע המשמש גם כגלגל וגם ככפתור עכבר אמצעי.

כמו קודמו, גם Arc Touch מצוייד בטכנולוגיית העקיבה BlueTrack של מייקרוסופט, המשתמשת בלייזר כחול רחב על מנת להקנות מיפוי מדוייק באופן חסר תקדים, מה שמאפשר להשתמש בעכבר על כל משטח כמעט (מלבד זכוכית שקופה או מראה). בנוסף, ה-Dongle שלו (מקלט ה-USB) הפועל בתדר 2.4GHz, “נדבק” לגוף באמצעות מגנט עוצמתי ומסוגל גם להישאר מחובר למחשב באופן תמידי בזכות גודלו הזעיר. כמו כן, הוא פועל על צמד סוללות AAA רגילות, הניתנות להחלפה ומחזיקות על פי הודעת החברה כ-6 חודשים*.

את ה-Arc Touch ניתן להשיג ברשת “באג”, במחיר של כ-319 שקלים.

* כשמייקרוסופט טוענת לשישה חודשי פעולה, אני מבקש להבהיר שעל דגם ה-Mobile 3000 שהושק יחד עם ה-Arc המקורי רשמה החברה “3 חודשים”, בעוד כותב שורות אלה משתמש בו כבר למעלה משנתיים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים