סטיב ווזניאק מפציר באפל: צרו מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד

iphone androidסטיב ווזניאק, אחד ממייסדי חברת אפל ואושיה בעולם הטכנולוגיה, נוטה מפעם לפעם לתת את חוות דעתו על התנהלותה של החברה באמצעות ערוצי המדיה השונים – ברשת, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה. כעת, מפציר ווזניאק בראשי אפל – “צרו מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד.

“אין שום דבר שעוצר בעד אפל לבצע חדירה לשוק האנדרואיד כשוק שני… אנחנו יכולים להתחרות בשתי הזירות באותו הזמן”

לדבריו של ווזניאק, אשר מעריך מאד את מערכת ההפעלה של גוגל, מוצר שכזה יהווה פתרון אולטימטיבי עבור לקוחות שמחפשים רמת גימור גבוהה “וסטייל” במוצריהם. סביר להניח שהחזון המופרך של ווזניאק לפיו תייצר אפל מכשיר מבוסס מערכת ההפעה אנדרואיד, לא יצא בסופו של דבר אל הפועל, אך בהחלט מדובר באפשרות יוצאת דופן ומעניינת.

באופן תאורטי, החברה יכולה להשתמש במערכת ההפעלה במידה ותרצה בכך, ללא כל עלות או אישור מיוחד מגוגל. יתרה מזאת, אפל תוכל להימנע משימוש בשירותיה של המתחרה באמצעות כך שתטמיע ממשק משתמש ייחודי ושירותים מותאמים עבור משתמשיה, כפי שעושה אמאזון במכשירי ה-Kindle.

בימים בהם חברת נוקיה, תחת חסותה של ענקית התוכנה מיקרוסופט, ניצבת בפני השקת מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד (Nokia X) – נראה שהכל אפשרי. אולם, באפל משתדלים להעניק למשתמשים חווית שימוש אחידה בכל המוצרים, מה שודאי יהיה קשה לעשות עם אנדרואיד. טוב נו, לכולנו יש פנטזיות…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים