שמועה: נוקיה תציג בקרוב קו חדש לגמרי של מוצרי חומרה

Nokia-Storeהאם יצרנית הסלולר הפינית נוקיה תרחיב בקרוב את רשימת הקטגוריות בקטלוג המוצרים שלה? על פי דיווחו של אתר NokiaPowerUser, לאחר שייחתם באופן סופי הסכם הרכישה מול ענקית התוכנה מיקרוסופט, תציג החברה קו מוצרים חדש לגמרי.

חברת נוקיה ידועה כבר עשרות שנים בעיקר כיצרנית סלולר, ולימים היתה גם הגדולה ביותר בתחומה. אולם, בעקבות האיחור בכניסתה לעולם הסמאטרפונים, ספגה החברה מפלה קשה. במשך יותר משנתיים הייתה עסוקה נוקיה בהליכי שיקום עד שהחלה לטפס בחזרה, הודות לליין מכשירי הלומיה שהפך לחוד-החנית של מערכת ההפעלה הניידת Windows Phone מבית מיקרוסופט.

באוגוסט האחרון, נרכשה חטיבת המובייל של נוקיה בידי ענקית התוכנה מיקרוסופט ובכך בעצם נותרה חברת האם מיותמת מהחטיבה המרכזית שלה, כשבבעלותה כמה שירותי תוכנה כגון HERE Maps, כמו גם חטיבה העוסקת בייצור והקמה של תשתיות תקשורת. כעת, נראה שלאחר חתימתה הסופית של עסקת הרכישה בסוף החודש הנוכחי, תציג נוקיה קו חדש של מוצרי חומרה.

מוצרים לבישים על הכוונת

במספר הזדמנויות בעבר נפוצו שמועות על תכניותיה של נוקיה להיכנס לשוק המוצרים הלבישים, לעיתים גם בצירוף שרטוטים של שעון חכם עליו שוקדת החברה. לאחר שתעביר את חטיבת המובייל שלה לידיה של מיקרוסופט, בהחלט ייתכן שנוקיה תבחר למקד את משאביה בקטגוריה הצומחת שטרם הולידה “כוכב” ראוי כפי שהיה האייפון ב-2007.

חשוב לציין כי דיווחו של האתר איננו מסתמך על מקור רשמי, כך שאת כל האמור לעיל יש לקחת כמובן בעירבון מוגבל. כך או כך, אם החבר’ה מפינלנד מתכננים לחשוף מוצרים חדשים, יש להם הזדמנות לעשות זאת בתערוכת MWC 2014 הממשמשת ובאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים