C-DATA תחל בשבוע הבא את פעילותה כיבואנית רשמית של אפל בישראל

cdata-appleחברת C-DATA הודיעה אתמול (ג’) על מינויה ליבואנית ומפיצה רשמית של מוצרי אפל בישראל. החל מיום ראשון בשבוע הבא (16 בפברואר), תציע C-DATA למכירה את מוצריה של אפל בחנויות ורשתות גדולות ברחבי הארץ. בשלב ראשון, יהיו אלו רק מכשירי האייפון והאייפד השונים.

הצטרפותה של C-DATA כיבואנית רשמית מטעמה של אפל, ייתכן ותצית בעתיד תחרות מול היבואנית הותיקה iDigital אשר מתחזקת תשעה סניפים עצמאיים מחיפה ועד אילת, בהם מגוון רחב של מוצרים מבית החברה האמריקאית. אולם, נראה שאין בכוונתה של C-DATA לפתוח חנויות או מרכזי מכירה ללקוחות פרטיים – זו תהא אחראית להפצת מוצרים עבור עסקים ורשתות שיווק בלבד. לקוחות שירכשו מוצרי אפל אשר מקורם בייבוא של היבואנית החדשה, יזכו לאחריות יצרן מלאה באחת ממעבדות DCS ברחבי הארץ.

לא נשלם פחות, לא עכשיו

apple-ios-7-iphone

למעשה, ליבואנית הותיקה iDigital מעולם לא היה הרישיון למכירת מכשירי אייפון ישירות מהיצרן – את הרישיון הזה קיבלו באופן רשמי רק ספקיות הסלולר אורנג’, סלקום, פלאפון והוט מובייל, מהן רכשה היבואנית את המכשירים. יחד עם מינויה של C-DATA כיבואנית רשמית בעלת רישיון למכירת מכשירי אייפון, גם iDigital תקבל אחד שכזה – אך לא באופן שיאפשר להן לתמחר את המוצר כראות עיניהן.

“סי דאטה מברכת את הבחירה של אפל וגאה להיות שותפה של המותג המוביל בעולם. עם החדשנות וההובלה של מוצרי Apple והסטנדרטים של סי דאטה בשירות ובאספקה, השמיים הם הגבול מבחינתנו”, כך אמרה טלי חלפון, מנהלת חטיבת אפל בסי דאטה.

C-DATA ידועה בקרב הציבור הישראלי בעיקר כיבואנית, נותנת שירות ומפיצה של מותגים יוקרתיים כמו Microsoft, Check Point, HP, Dell, Asus ו-Symantec.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים