Huawei הסינית מספרת כי תחשוף שעון חכם בתערוכת MWC

huawei-ces-boothחברת Huawei הסינית ללא ספק הצליחה להפוך באחרונה ליצרנית מאד בולטת ומוערכת בשוק המובייל. לאחר לא מעט שמועות על דור המכשירים הבא של החברה שיוצג לראווה בתערוכת MWC 2014 בברצלונה, עושים עתה נציגיה סדר בבלאגן ומדברים על התכניות לעתיד הקרוב (מאד).

סמארטפון אחד, שני טאבלטים ושעון חכם. זוהי רשימת המוצרים שתחשוף החברה לראשונה בתערוכת MWC שתפתח שעריה ביום שני, ה-24 בפברואר. עדויות לשניים מהמוצרים הללו קיבלנו במהלך השבועות האחרונים במספר הזדמנויות.

שוק השעונים החכמים שהחל דרכו בשנים האחרונות בניצוחן של Pebble וסוני, ולאחרונה גם סמסונג, ממשיך לצבור תאוצה כשגם אפל צפויה להצטרף למירוץ בסוף השנה הנוכחית. Huawei מקווה כי השעון החכם מתוצרתה יהיה כרטיס הכניסה שלה לשווקים הגדולים באירופה וארה”ב – משהו שעדיין לא הצליחה להשיג על אף היותה יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם.

באשר למכשיר הסמארטפון, החברה מודיעה כי אין מדובר ביורש ל-Ascend P6, כך שניתן להסיק שמדובר אולי במכשיר המיועד לשוק הנמוך או הבינוני. על Ascend P6 הכריזה החברה רק ביוני האחרון, וזה אף זכה לאחרונה לשדרוג קל תחת השם Ascend P6S. על פי Huawei, מכשיר הדגל הבא יוכרז באירוע חגיגי משלו שייערך בהמשך השנה.

(מקור – AndroidAuthority)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים