SanDisk מכריזה על כרטיס זיכרון למצלמות 4K, כתיבה במהירות 250MB/s

SanDisk-UHS-II-U3-Extreme-Pro-SD-Cardחברת SanDisk הכריזה אתמול על Extreme Pro SDHC/SDXC UHS-II, כרטיס SD המאפשר קריאת נתונים במהירות עצומה של עד 280 מגה-בייט לשניה, ומרשים עוד יותר מכך – מהירות כתיבה אסטרונומית של עד 250 מגה-בייט לשנייה. את כרטיס הזיכרון החדש מייעדת החברה בעיקר לאחסון וידאו ברזולוציות גבוהות, אך זה יתאים גם למצלמות פשוטות.

רזולוציית 4K, או בשמה הציורי UHD (ר”ת Ultra HD), היא ללא צל של ספק הדבר הבא בתחום הצילום והמסכים בשוק הפרטי. בתקופה האחרונה הושקו כמה מסכים (יקרים) התומכים ברזולוציה זו, כמו גם מכשירים ניידים המאפשרים צילום של תכנים כאלו – דוגמת ה-Galaxy Note 3 בגרסתו האמריקאית וה-LG G Pro 2 שהוכרז אתמול. בנוסף, סוני ופנסוניק הודיעו כי ישיקו בעתיד הקרוב מצלמות התומכות ברזולוציית 4K. לפיכך, נראה כי הגיע זמנן של יצרניות התקני האחסון להיערך לכך.

את כרטיס הזכרון החדש תעלה סנדיסק למדפים בחודש אפריל הקרוב, וזה יוצע בנפחי אחסון של 16, 32 ו-64 ג’יגה-בייט. עלותו, בין 120$ ל-300$. בנוסף לכרטיס הזכרון, SanDisk תמכור גם קורא כרטיסים מיוחד שיאפשר למשתמש לנצל את מהירות ההעברה העצומה של המכשיר. אביזר זה יושק גם הוא באפריל ועלותו 50$.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים