שמועה: סמסונג תחשוף מספר דגמי Galaxy Gear חדשים ב-MWC 2014

galaxy-gear-lineupסמסונג תכריז בתערוכת MWC 2014 בברצלונה על מספר דגמי Galaxy Gear חדשים, כך על פי מקורות יודעי דבר המקורבים לתכניותיה של החברה. לפני פחות מחצי שנה חשפה סמסונג את השעון החכם Galaxy Gear ולפי שמועות ואפילו טיזר רשמי מהחודשים האחרונים, היא צפויה לחשוף את דגם ההמשך בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה. זוהי השמועה הראשונה שמדברת על מספר שעונים חכמים, מה שכנראה יהפוך את Galaxy Gear לשמה של סדרת מחשבים לבישים.

לפי שמועה מהחודש שעבר, סמסונג עובדת על משקפי מציאות מועשרת שיתחרו במשקפי ה-Glass של גוגל, אולם הכרזתם צפויה רק לספטמבר. לדעתנו אין סיכוי רב שהחברה תחשוף את משקפי ה-“Galaxy Glass” בשבוע הבא – הבמה תישמר לדגם חדש של השעון החכם וכנראה עוד אביזרים המתמקדים בפעילות גופנית.

שעון ה-Galaxy Gear היה רחוק ממושלם עם עיצוב מגושם, מגבלת תאימות למכשירים מסויימים וממשק שהיה רחוק מלהרשים. אתר USA Today מדווח במקביל כי סמסונג תציג שעון חכם עם מערכת ההפעלה Tizen שחשיפתה גם כן מתוכננת ל-MWC. מערכת ההפעלה שהופיעה עד כה רק על מצלמה מבית סמסונג, צפויה להיות הדרך של היצרנית הקוריאנית להשתחרר מאחיזתן של גוגל ומערכת ההפעלה אנדרואיד. האתר האמריקאי נחשב מקור אמין דיו ולא נופתע אם הדיווח יתברר כמדויק.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים