הוכרז: Huawei TalkBand B1 – רצועת כושר המשלבת אפשרות קבלת שיחות

Huawei-TalkBand-hand

באירוע שנערך היום בברצלונה, הציגה וואווי חמישה מכשירים בקטגוריות שונות, ביניהם שני טאבלטים חדשים – MediaPad X1 ו-MediaPad M1, כמו גם סמארטפון ה-Ascend G6. פרט לאלו, החליטה Huawei להצטרף לזרם ההולך וגובר של פיתוח מוצרים לבישים חכמים והציגה את רצועת ה-TalkBand B1, המהווה שילוב בין רצועת כושר חכמה ואוזניית Bluetooth.

הרצועה כוללת מסך OLED רחב בגודל 1.4 אינץ’ שיציג למשתמש נתונים שונים – בעיקר מידע בריאותי כגון מעקב אחר מספר הצעדים שבוצעו, מספר הקלוריות שנשרפו ואפשרות מעקב אחר מחזור השינה. כמצופה ממוצר לביש חכם, תהיה הרצועה עמידה במים (תקן IP7), כך שניתן יהיה להשתמש בה גם בסביבה רטובה ללא חשש.

תכונה נוספת ומעניינת שהמכשיר מציג הוא השילוב של אוזניית Bluetooth – את מסך המכשיר תוכלו לשלוף מהרצועה, לזווג אותו למכשיר הסמארטפון שברשותכם על ידי קישוריות Bluetooth 4.1 או דרך NFC. לדברי החברה, המכשיר יספק עד 7 שעות דיבור. כדי לקבל איכות שיחה טובה, שילבה Huawei שני מיקרופונים למען סינון רעשים.

Huawei-TalkBand-ear

כדי לחסוך בצורך להיסחב עם כבל USB לשם הטענה, הרצועה עצמה משלבת מחבר USB, דבר ההופך את ההטענה לנוחה יותר. מחיר המכשיר הינו 99 אירו (כ-475 ש”ח) כאשר הוא ישווק תחילה עבור השוק הסיני, ובמהלך הרבעון השני של שנת 2014 יגיע לשווקים נוספים. המכשיר יוצע במגוון צבעים, בניהם: צהוב, תכלת, אפור לבן וורוד. כרגע לא ידוע מתי המכשיר יגיע לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים