בשורות טובות למיקרוסופט: שותפות חדשות למערכת ההפעלה Windows Phone

Untitled-6

לא רק עדכוני תוכנה: חברת מיקרוסופט חשפה אמש באירוע הפתיחה של כנס Build 2014 שני מהלכים חשובים שיסייעו לה בהרחבת התפוצה של מערכות ההפעלה החדשות שלה. ראשית, מצרפת החברה שתי יצרניות חדשות למשפחת Windows Phone ולבסוף גם מודיעה על ביטול (חלקי) של הצורך ברכישת רישיון שימוש.

היה זה רק בחודש פברואר האחרון שהודיעה מיקרוסופט על הצטרפותן של תשעה יצרניות חדשות למאמץ המשותף שבהבאת מערכת ההפעלה Windows Phone למרכז הזירה. חוץ מנוקיה, סמסונג, לנובו, LG, HTC, Huawei, ZTE, Xolo, Karbonn ו-Gionee, כעת ניתן למצוא ברשימת היצרניות המתרחבת גם את Micromax ו-Prestigio.

עם הצטרפותן של היצרניות החדשות לרשימה, מבטיחה מיקרוסופט כי בעתיד הקרוב ייגדל משמעותית היצע מכשירי ה-Windows Phone. עד כה נשלט נתח השוק של מערכת ההפעלה מבוססת האריחים בעיקר על ידי נוקיה ומכשירי הלומיה שלה, והצטרפותן של חברות חדשות ללא ספק תעורר את התחרות בשוק המנומנם.

בנוסף לכל, ואולי כדי למשוך יצרניות נוספות לייצור מכשירים מבוססי חלונות, הודיעה ענקית התוכנה כי מעתה לא יהיה צורך בתשלום על רישיון השימוש במערכת ההפעלה – בתנאי וגודלו של המסך קטן מ-9 אינץ’. בכך, קוראת מיקרוסופט תיגר על אנדרואיד אשר מוצעת ליצרניות ללא תשלום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים