סוני מכריזה על Xperia Z2 Tablet – טאבלט דק במיוחד

Sony-Xperia-Tablet-Z2-6כדי לנצח במלחמת הטאבלטים צריך לשלוף קלפים מיוחדים – וזה בדיוק מה שעשתה הבוקר חברת סוני היפנית כשהכריזה על דור ההמשך לטאבלט ה-Xperia Z. את המכשיר החדש מכנה החברה בשם הצפוי Xperia Z2 Tablet, זה מציג מפרט מרשים, עמידות גבוהה בפני מים ואבק (בתקן IP58) וגוף בעל מימדים מרשימים למדי.

מבחינת עיצוב, Xperia Z2 Tablet מזכיר מאד את קודמו, כשהשינויים הבולטים הם המשקל שצנח מטה – 439 גרם, והעובי שהצטמצם ל-6.4 מ”מ, מה שהופך את המכשיר, לדברי החברה, לטאבלט העמיד במים הדק ביותר. למכשיר מסך 10.1 אינץ’ עליו מחפה זכוכית קשיחה – ללא כפתורים פיזיים. רזולוציית המסך 1920×1200 וזו מעניקה לו צפיפות של 224 פיקסלים לאינץ’ בודד. סוני שילבה במסך את טכנולוגית Triluminous המוכרת מסדרת הטלוויזיות שלה, במטרה לספק תצוגה בהירה וחדה יותר. לדברי החברה, המסך יספק מגוון צבעים רחב יותר מכל מכשיר מובייל אחר.

עוד בקדמת המכשיר נוכל למצוא מצלמה משנית ברזולוציית 2.2 מגה-פיקסל שתאפשר הקלטת וידאו באיכות 1080p ולקיחת תמונות HDR. מצלמה זו תצויד בחיישן Exmor R המוכר עוד מהדגם הקודם. נציין בנוסף שהספיקרים נמצאים גם הם בקדמת המכשיר, בדומה ל-HTC One, כך שהסאונד יגיע ישירות לכיוונו של המשתמש.

xperia-z2-tablet-waterproof

גב המכשיר עשוי פלסטיק שחור ועליו לוגו החברה. בגב ניתן למצוא את המצלמה הראשית עם חיישן Exmor RS ברזולוציית 8.1 מגה-פיקסל. בניגוד לסמארטפון ה-Xperia Z2, כאן תהיה רזולוציית הצילום המקסימאלית 1080p. על מסגרתו של טאבלט ה-Z2 מחבר 3.5 מ”מ סטנדרטי ללא חיפוי, כך שמתבטל הצורך לדאוג לכניסה זו כשבתמונה מעורבים גם מים. בנוסף, ישנו גם חריץ עבור כרטיס זיכרון microSD וזה כן מוגן בכיסוי.

סוני דאגה לצייד את טאבלט ה-Z2 במפרט מרשים: מעבד ארבע ליבות בתדר שעון 2.3GHz על גבי פלטפורמת Snapdragon 801 החדשה של Qualcomm המשלבת בתוכנה זיכרון RAM בנפח 3GB וגם את המאיץ הגרפי Adreno 330. עוד כולל המפרט זיכרון אחסון בנפח 16GB, שבב NFC, קישוריות Bluetooth 4.0, עינית אינפרה-אדום וסוללה בקיבולת עצומה של 6000mAh. הטאבלט יגיע בשתי גרסאות: Wi-Fi בלבד, או כזו המאפשרת קישוריות LTE.

מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד KitKat 4.4.2 עליה מולבש ממשק משתמש מותאם של סוני, יחד עם כמה פונקציות באמצעותן מנסה החברה ליישר קו מול מתחרותיה. הגיימרים שביניכם ישמחו ודאי לגלות שהמכשיר יתמוך בבקר ה-DualShock 3 של קונסולת ה-PlayStation. את הטאבלט תשיק סוני בשני צבעים – לבן ושחור, במהלך חודש מרץ. המחיר – טרם נמסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים