הוכרז: Yota Phone 2 – שני מסכי מגע ומפרט לשוק הגבוה

YotaPhone2-main

יצרנית הסלולר הרוסית Yota Devices חשפה במסגרת תערוכת MWC, אשר מתקיימת בימים אלו בברצלונה, את מכשיר הדגל החדש של החברה, Yota Phone 2. המכשיר החדש מגיע עם מפרט איכותי, אך הפרט אשר מבדיל אותו משאר מכשירי הסלולר לשוק הגבוה הוא שני מסכי מגע – הראשון מסוג AMOLED ובגודל 5 אינץ’ הנמצא מלפנים, והשני הינו מסך מגע מסוג EPD בגודל 4.7 הנמצא בגב המכשיר.

המסך בגב המכשיר, אשר יגיע בטכנולוגיית EPD, ייועד להצגת התראות, אך בניגוד לדגם הקודם יהיה זה מסך מגע שיאפשר להגיב להודעות ולמיילים, לאשר או לסרב להגעה לפגישות ולהגיב ברשתות החברותיות. המסך יהיה דולק תמיד ויציג תוכן בשחור-לבן.

ה-Yota Phone 2 הוא הסמארטפון השני בעל שני מסכים עליו מכריזה החברה, זאת לאחר שרק בחודש דצמבר השיקה את ה-Yota Phone, שבניגוד ליורשו הגיע עם מפרט ממוצע וללא יכולת מגע על גבי מסך ה-EPD בגב המכשיר. Yota Devices שואפת לתפוס את תשומת הלב של הצרכנים לאחר שההכרזות של סוני וסמסונג על מכשירי הדגל החדשים שלהן לא הצליחו להרשים את הקהל כמו בשנים עברו.

ה-YotaPhone 2, יגיע עם שני מסכי מגע ומפרט עוצמתי.

מעבר למסך ה-EPD האחורי בטכנולוגיית ה-E-Ink שמגיע בגודל 4.7 אינץ’ וברזולוציית תצוגה 540X960, מציג המכשיר מפרט שלא יבייש מכשירי דגל אחרים – מסך AMOLED קדמי בגודל 5 אינץ’ ב-Full HD 1080P, מצלמה ראשית 8 מגה-פיקסל שתאפשר צילום וידאו 1080P ב-30fps, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל וזיכרון אחסון בנפח 32GB. כמו קודמו, גם המכשיר החדש יריץ את מערכת ההפעלה האהובה של גוגל, אנדרואיד, בגרסתה החדשה ביותר. בנוסף, יכלול המכשיר סוללה בקיבולת 2550mAh ויתמוך בהטענה אלחוטית.

את כוחו יקבל ה-Yota Phone 2 מערכת השבבים Snapdragon 800 של חברת קוואלקום עם מעבד Krait 400 מרובע ליבות במהירות 2.3GHz ומעבד הגרפי (GPU) מסוג Adreno 330. בנוסף, יכלול המכשיר זיכרון RAM בנפח 2GB ויתמוך בקישוריות הדור הרביעי LTE.

ולדיסלב מרינוב, מנכ”ל Yota Devices, מציין כי הסמארטפון החדש יספק תמיכה לפיתוח אפליקציות צד שלישי עבור מסך ה-EPD, זאת באמצעות שימוש בערכת הפיתוח (SDK) למסך ששוחררה גם היא במעמד ההכרזה. מפתחים רבים יוכלו לפתח שלל אפליקציות עבור המסך המשני.

במהלך ההכרזה, סיפרה החברה כי המכשיר יגיע עם שלל אפליקציות עבור המסך האחורי, כאשר אחת מהן כוללת שיתוף פעולה עם Cellrox הישראלית. יתרה מכך, אחד הפרטים שהחברה התגאתה בהם ביותר במהלך ההכרזה, הוא העובדה כי המסך, הדולק באופן תמידי, יכול לספק בין 58-68 שעות שימוש.

באשר לתאריך השקת המכשיר לא נמסר מידע, אך מרינוב סיפר כי המכשיר יעלה כ-10-15 אחוז פחות מהמחיר של מכשירי הדגל החדשים של החברות הגדולות, וכי החברה מתכננת להתחיל למכור את מכשיריה גם בארה”ב ובסין בהמשך השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים