תמונות: HTC Thunderbolt, מכשיר ה-LTE הראשון בדרך ל-Verizon

מזה זמן מה ידוע לנו על כוונותיהן של HTC ו-Verizon להשיק יחד מכשיר לרשת הדור הרביעי החדשה של הספקית, מסוג LTE, כפי שעשתה היצרנית הטאיוואנית עם Sprint בהשקת ה-EVO 4G לרשת ה-WiMAX. אמש נחשפו תמונות חדשות (תמונות נוספות בקישור) של ה-HTC Thunderbolt, אשר עד כה כונה Droid Incredible HD, בעל מסך 4.3 אינץ’ ומיתוג בשיתוף עם גוגל, המריץ כמובן את מערכת ההפעלה אנדרואיד.

ניתן לראות את הדמיון של המכשיר ל-Desire HD, אך כאן ישנה גם רגלית (דבר המזכיר יותר את ה-HD7) להצבת המכשיר בזווית נוחה לצפייה בתכני מולטימדיה, מה גם שלפי התמונות הרמקול מוחבא מאחורי הרגלית, כך שככל הנראה מצפים בחברה שתשתמשו בה לא מעט. ה-HTC Thunderbolt יוכרז במהלך תערוכת CES 2011, שתיערך בעוד מעט יותר משבוע, אולם אין לצפות לכך שיביא סוג של מהפיכה.

* לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי הצטרפתם כבר? בקרוב – לא רק עדכונים…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים