קורא”לי סולארי: טושיבה הוציאה את הקורא האלקטרוני הסולארי הראשון – ביפן

קוראים אלקטרוניים אינם דבר חדש. המכשירים, האמורים להחליף את הספרים הכבדים ואת העיתונים המסורבלים, יוצאים בהמוני דגמים, אך ההבדלים ביניהם בדרך כלל זניחים חכדי לתת עליהם את הדעת. בשבוע שעבר הצליחה טושיבהלהוכיח שדווקא יש דרכים לחדש את הענף גם בלי להזדקק למסכים מתקפלים, כאשר הכריזה על הקורא האלקטרוני הראשון שלה, Biblio Leaf SPO2, שהינו הקורא האלקטרוני הראשון הנטען ע”י אנרגיית השמש.

המכשיר כולל מסך e-ink בגודל של 6 אינץ’ (כ-15 ס”מ), עט סטיילוס לכתיבה, קישוריות WiFi, קישוריות 3G וזיכרון מובנה בנפח של 2GB, עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD. הסוללה, לפי טענות טושיבה, מאפשרת קריאה של כ-25 ספרים (כ-7,500 דפים) בהטענה אחת. מלבד האפשרות להטענה סולארית, למכשיר כניסת Micro-USB, המאפשרת גם הטענה רגילה.

מידותיו של הקורא הן 198x129x9.8 מ”מ – מעט גדולות מאלו של היריב הגדול ביותר שלו, ה-Kindle של אמאזון – ומשקלו 296 גרם. נכון לרגע זה, ה-Biblio Leaf זמין רק ביפן, וכנראה שלא נראה אותו אצלנו בקרוב.

(מקור: DVICE)

* לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי הצטרפתם כבר? בקרוב – לא רק עדכונים…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים