גאדג’טי בלילה: פייסבוק מדגימה – מה אפשר לעשות בפייסבוק?

facebook-not-alone

בשבועות האחרונים יצאה פייסבוק בקמפיין פרסום חדש, אך אל דאגה! הפעם לא מדובר בעוד פרסומת עמומה שמנסה להסביר לכם שפייסבוק היא כמו כסא. בפייסבוק השכילו הפעם לעשות ופנו להראות את הצדדים השימושיים ביותר ברשת החברתית.

הפרסומות החדשות של פייסבוק לא צפויות להגיע לטלויזיה ונוכחותן תסתכם בהופעה רנדומלית בניוזפיד שלכם – מהלך פרסומי מוזר מעט בהתחשב בכך שמי שיזכו לצפות בפרסומות יהיו אנשים שכבר נמצאים בפייסבוק. אבל, למי שלא רוצה להמתין, בכל הפרסומות החדשות ניתן לצפות בערוץ היוטיוב הרשמי של החברה, או ממש כאן למטה.

בפרסומת האחרונה שהציגה החברה היום (ה’) ניתן לראות שלל גיקים לבושים בתחפושות גיבורי על, מפלצות וחייזרים, אליהם מצרפת פייסבוק את הסיסמה המתבקשת – “אתם לא לבד”, זאת כרמז למפגש האפשרי שיוכלו גם האנשים בעלי התחביבים המוזרים יותר לעשות בפייסבוק.

ומה עוד יש לפייסבוק להציע למשתמשיה?

גלישת ספות בשלג:

לימוד טנגו מזרים:

צלמי חתונות:

החבר האחד:

דרוש מאמן כושר:

יוצאים לטייל:

ולמי שהספיק לשכוח – הנה הפרסומת הישנה של פייסבוק לכיסאות:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים