-פרסומת-

גאדג’טי בלילה: “כוח-משיכה” (ב-60 שניות) ייצג את ישראל בתחרות בינלאומית

| יום שני, 10 במרץ 2014, 23:45 | גאדג'טי בלילה

gravity-60secs

מגזין Empire הבריטי, בשיתוף עם וויסקי ג’יימסון, ערך את תחרות “Done in 60 Seconds” המבקשת מיוצרים מכל העולם, או 23 מדינות ליתר דיוק, לנסות ולתמצת סרט הוליוודי באורך מלא לכדי 60 שניות בלבד. השנה, ממש כמו בשנה שעברה, משתתפת גם ישראל בתחרות, והיום (ב’) התפרסמו שמות הזוכים שהעפילו לשלב הבא וינסו להביא תהילה לישראל גם אל מול המדינות האחרות המשתתפות בתחרות.

את הסרטון הישראלי, שיצר תמצות מבדר למדי לסרט עטור פרסי האוסקר כוח-משיכה (Gravity) בכיכובה של סנדרה בולוק, יצרה האנימטורית לי להב, בעלת ערוץ יוטיוב מצליח למדי המונה קרוב ל-80,000 עוקבים.

YouTube Preview Image

צוות גאדג’טי פנה ללהב ושאל מהם גורמי ההשראה לסרטים אותם היא מפיקה לערוץ היוטיוב שלה, ומדוע בחרה דווקא בסרט כוח-משיכה כמועמד עבור התחרות:

“ההשראה מגיעה בדרך כלל מנושאים עדכניים: סרט שעומד לצאת, חדשות לגבי סדרה מסוימת, אפילו משפט שנאמר על-ידי דמות בטריילר שגורם לי לחשוב על קרוס-אובר מצחיק. הכל יכול להדליק נורה. לגבי Gravity – מעבר לכך שמדובר בסרט שמאוד נהניתי ממנו, חשבנו איזה סרט יכול להתאים (עבור התחרות). רצינו משהו עדכני, והרעיון לעשות אותו עלה בין היתר. באותו הרגע חשבנו על מספר בדיחות מצחיקות והחלטנו שזהו!”

בחירתה כנראה והייתה מוצלחת מאחר ולא רק שלהב והצוות שהשתתף בבניית הקליפ זכו בשלב התחרות המקומית מול מתמודדים אחרים מישראל, אלא שמהר מאוד הפך הסרטון להצלחה בינלאומית עם יותר מ-600,000 צפיות דרך אתר יוטיוב.

גילוי נאות: בהכנת הוידאו השתתף אורן מנדזיצקי, אחיו של כתב גאדג’טי.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
עוד על הכותב
author-image
אוהד צדוק
ohad@gadgety.co.il
ייסד את אתר גאדג'טי בסוף 2008 לאחר הארה שעבר בארה”ב, בעל תואר ראשון במדעי המחשב וחסר סבלנות לנסות כל טכנולוגיה חדשה שיוצאת. פיתח את אפליקציית גאדג’טי לאנדרואיד ומעורב בהקמת סטארטאפים בעבר ובהווה.
סלולרי: Google Nexus 5 | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות