OnePlus ממשיכה לחשוף פרטים על מכשיר הסמארטפון הראשון שלה

oneplus-displayOnePlus, יצרנית הסמארטפונים החדשה שנכנסה לזירה בסערה (של דיבורים, בינתיים), מודאגת שמא נצטייד במכשיר חדש לפני שזו תחשוף את שלה. החברה ממשיכה בבניית הבאזז לקראת ההכרזה שתתקיים בשבועות הקרובים ומבטיחה לחשוף מפעם לפעם פרטים נוספים ומעניינים אודות מכשיר הסמארטפון הראשון שלה. ולדעתם של העובדים, ממש שווה לחכות.

אז מה אנחנו צריכים בסמארטפון טוב? מערכת הפעלה פשוטה ואינטואיטיבית, מסך גדול (אבל לא מדי), מנוע שלא נתקע, תג מחיר נוח ואולי הכי חשוב – סוללה איתנה. על כל אלה שופכים אור הבכירים בחברת OnePlus, ימים בודדים בלבד לאחר שקיימו דיון פתוח עם גולשים באינטרנט.

OnePlus-One-CyanogenMod-3100mah-battery

ראשית, מספר מנכ”ל החברה פטה לאו בכבודו ובעצמו על הסוללה, שאיננה נשלפת, אשר תגיע בקיבולת של 3,100mAh. “סוללה נשלפת מצריכה הוספה של שכבת הגנה על לוח האם וכן מעגל חשמלי נוסף, מה שיגזול מקום ויאלץ שילוב של סוללה בקיבול נמוך בכ-20%, או מכשיר עבה יותר”, מציין המנכ”ל ומוסיף כי הסוללה של OnePlus One תספק יום שלם של עבודה.

Oneplus_Antutuבאשר למסך, הצליחה החברה להדהים כשהעלתה לרשת תמונה ובה שני מכשירים: Xperia Z1 שמגיע עם מסך 5 אינץ’ ו-OnePlus One, עם מסך 5.5 אינץ’. רואים רק את המכשיר של סוני? ובכן… הסיני נמצא מתחתיו. משמעות הדבר היא שלמכשיר החדש שוליים צרים מאד, אך לאו דווקא בצידי המסך.

עוד מאשרת החברה כי למכשיר הראשון מתוצרתה מעבד Snapdragon מרובע ליבות בתדר 2.3GHz. על פי תוצאות מבחן הביצועים AnTuTu שפרסמו מפתחי הרום CyanogenMod, מגיע OnePlus One לראש הרשימה עם תוצאה של 36,715 נקודות, מעל ל-Galaxy Note 3. קרוב לוודאי שהפערים נוצרים בשל העובדה שעל הפאבלט של סמסונג מוטמע ממשק המשתמש TouchWIZ שנחשב כבד מאד ביחס לרום המבושל CyanogenMod 11, שהותאם במיוחד למכשיר הסיני.

פרט לכל אלו, הספיקה החברה לאשר כל למכשיר הסמארטפון שתי גרסאות – האחת עם נפח אחסון של 16GB והשנייה עם נפח של 64GB. בנוסף, למכשיר זוג רמקולים סטריאופוניים וזיכרון RAM בנפח 3GB. את ההשקה תבצע OnePlus בעשר מדינות במהלך הרבעון השני, כך שניתן לצפות לחשיפת הפרטים המלאים בשבועות הקרובים.

(מקורות – PhoneArene, 2, 3)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים