תמונות: ממשק השיחות הקוליות של אפליקציית WhatsApp

whatsappלא רק הודעות, תמונות, וידאו ונתוני מיקום: בתמונה שדלפה לרשת דרך אתר iPhoneItalia, ניתן לראות כי חברת WhatsApp שוקדת על הטמעת שיחות קוליות באפליקציית המסרים המידיים הפופולארית שלה. מדליף התמונות, כך לפחות הוא טוען, משתייך לקבוצת בודקי הבטא של האפליקציה למערכת ההפעלה iOS.

בצילומי המסך ניתן להבחין בכפתורי השיחה ובכותרת WhatsApp Call, ולטענתו של המדליף – בדומה לאפליקציות המתחרות Skype ו-Viber, ביצוע השיחות יתאפשר באמצעות קישוריות לאינטרנט דרך WiFi או 3G. בנוסף לשיחות הקוליות, יופיע כפתור מצלמה חדש בצמוד לתיבת הטקסט, זה יבצע פתיחה מהירה של אפליקציית הצילום ושיתוף מיידי של הלכידה.

כוונותיה של חברת WhatsApp לאפשר שיחות קוליות באפליקציית המסרים שלה נשמעו כבר לפני כחודש במהלך תערוכת MWC 2014. בהודעתה הרשמית מחודש פברואר, מסרה החברה כי השירות יושק ללא תשלום במהלך הרבעון השני של השנה עבור גרסאות האנדרואיד וה-iOS, כשבעתיד זה יגיע גם למכשירי BlackBerry ו-Windows Phone.

whatsapp-voip-leak-2

WhatsApp ללא ספק ביססה עצמה כמובילת תחום ההודעות המידיות, ועם הרוח הגבית שתעניק לה פייסבוק נראה וזו מעוניינת להשתלט גם על תחום ה-VOIP. אם WhatsApp באמת יכולה להביא משהו חדש, או שרק תנצל את היותה גדולה מספיק ותציע שירות בינוני – עוד מוקדם לומר.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים