החזיקו חזק: המשחק המצליח Flappy Bird חוזר לאפסטור

Flappy Bird

Flappy Bird, משחק הקז’ואל שיצא מחיינו באותה הסערה בה נכנס, צפוי לחזור לחנויות האפליקציות. את הבשורה מביא דונג נגויין, מפתח המשחק, שרק בחודש שעבר טען כי חייו נהרסו נוכח תשומת הלב הגדולה שקיבל, על אף שעל-פי הערכות הכניס לכיסו לא פחות מ-50 אלף דולרים ביום באמצעות הפרסומות ששולבו באפליקציה.

את הפרטים סיפק נגויין דרך חשבון הטוויטר שלו, שם נשאל אם המשחק צפוי לחזור לחנות ה-AppStore של אפל. תשובתו של נגויין היתה חיובית, אך מסויגת במעט – ״כן. אבל לא בקרוב״. נוסף על כך, ציין נגויין בועידת מפתחי משחקים בסן-פרנסיסקו כי המשחק אכן יבצע קאמבק, לאור אלפי הבקשות שקיבל מדי יום ביומו ממי שכנראה לא הספיק להתנסות במשחק המרתק.

לאחר הסרתו של המשחק מהחנויות, ניתן היה להתקינו רק בדרכים פחות רשמיות, אך לרשת עלו גם עשרות חיקויים שניסו לנגוס בהצלחתו – ביניהם אף ספין-אוף ישראלי בשם Flying Cyrus (אנדרואיד | iOS), זה גרף יותר מ-800 אלף הורדות ביום אחד. עוד מוקדם לקבוע אם המשחק יחזור לחנויות במתכונת שהכרנו, או שאולי יעבור כמה שינויים במטרה למשוך גם את מי שכבר בחר מרצונו להסיר את המשחק.

התגעגעתם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים