סוני משחררת את עדכון מערכת ההפעלה Kitkat 4.4.2 עבור ה-Xperia Z1 וה-Xperia Z1 Compact

Sony-Xperia-Z1-staminaחברת סוני החלה לדחוף את עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4.2 למשתמשים אשר ברשותם מכשירי ה-Xperia Z1, ה-Xperia Z1 Compact ופאבלט ה-Xperia Z Ultra. מהיבואנית הרשמית בישראל, ברס אלקטרה, נמסר כי עדכון הגרסה (4.4.2) יהיה זמין עבור מכשירי ה-Xperia Z1 וה-Xperia Z1 Compact שנרכשו דרכה ודרך המשווקים המורשים.

מכשירים שנרכשו דרך מפעילות הסלולר דורשים את אישור המפעילות טרם שחרור הגרסה, על כן יכול וזה יתעכב מעט עבור מכשירים אלה. את העדכון ניתן להוריד דרך אפליקציית ה-Companion של סוני במחשב האישי, כאשר עדכון FOTA (דרך האוויר) יהיה זמין כבר בימים הקרובים.

עדכון מערכת ההפעלה מביא עמו שיפורים שונים לממשק המשתמש, אלו כוללים גישה מהירה ונוחה יותר לתפריטי ההגדרות המקוצרים ומרכז התראות נקי וברור יותר, כמו גם שיפורי ביצועים. כהרגלה, מספקת סוני עם עדכון מערכת ההפעלה גם עדכון למגוון הרחב של האפליקציות המגיעות מהחברה באופן מובנה עם המכשיר, אלו כוללות את אפליקציית ההודעות, המצלמה, המוסיקה, הסרטים ועוד.

בנוסף, כל מכשיר המעודכן למערכת ההפעלה החדשה (החל מגרסה 4.3) יקבל תמיכה בהחלפת ערכות עיצוב (Xperia Themes), אותן ניתן להוריד מחנות האפליקציות. ערכות העיצוב יכולות לבצע שינויים בצורת הכפתורים, הסליידרים, הרקעים, התפריטים ובסה”כ ב-280 אלמנטים ויזואלים הנמצאים במכשיר.

סוני הודיעה כי המכשירים הבאים לקבל את עדכון Android KitKat 4.4 יהיו ה-Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z ובהמשך גם עבור ה-Xperia T2, Xperia E1 ו-Xperia M2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים