אפליקציית השבוע לאנדרואיד: 3G Watchdog

מערכת הפעלה: Android | חנות: | להורדה: | מחיר: חינם* | ציון: 10/10

ניידות ודינמיות הפכו מזמן לשם המשחק בעולם מהיר-הקצב שלנו, עולם בו עוברות שניות בודדות מהרגע בו נוצר מידע (החל מעדכונים פשוטים ב-Facebook ועד צילום סרטונים והעלאתם ל-YouTube) ועד שהוא מתפרסם ברחבי הרשת כולה. עקב שינוי זה הפך הסלולרי שלנו בשנים האחרונות למכשיר העיקרי בו אנו צורכים ומפרסמים את התכנים שלנו מהאינטרנט – מה שדורש מאיתנו תעבורה גבוהה מאוד של נתונים. לשם כך מציעות לנו חברות הסלולר את חבילות הגלישה, אך מי מאיתנו אף פעם לא חשש לחרוג מחבילת הגלישה ולאחר מכן להיות מחויב בתעריפים לא הגיוניים? אז הסירו נא דאגה מלבכם, כי האפליקציה 3G Watchdog לאנדרואיד תדאג שלעולם לא תצטרכו לדאוג בקשר לזה!

3G Watchdog מאפשרת לכם להגדיר את נפח חבילת הגלישה שלכם ואת התאריך בו היא מתאפסת כל חודש, ובכך היא דואגת שלא תחרגו מחבילת הגלישה שלכם ושלא תשלמו כסף מיותר על מגה-בייטים חורגים. אך זה לא הכל – האפליקציה עושה הרבה יותר מסתם להגיד לכם כמה גלשתם. בעזרת תוסף קטן תוכלו להגדיר ל-3G Watchdog שברגע שתנצלו, למשל, 95 אחוז, או כל אחוז אחר לבחירתכם, מחבילת הגלישה שלכם, היא תחסום את האפשרות לגלישה ברשת הסלולרית. תוסף זה מעולה להורים שלא רוצים שהילדים שלהם יחרגו מחבילת הגלישה, או כאלה שסתם לא שמים לב לכמות שהם גולשים ומפחדים לחרוג מהמגבלה המותרת.
.
3G Watchdog מציעה בנוסף גם סטיסטיקות לגבי הצריכה היומית/השבועית/החודשית שלכם (ונותנת לכם אופציה לייצא אותן לקובץ CSV), ובכך נותנת לכם מעקב צמוד ומיידי, מה שמאפשר לכם לדעת באיזה חודשים או שבועות גלשתם יותר וכך גם לדעת לתכנון את המשך השימוש שלכם בגלישה הסלולרית באופן נכון יותר. יתירה מכך, 3G Watchdog מאפשרת לכם לקבוע מדדים יומיים או שבועיים על מנת לעקוב אחרי ימים או שבועות מסוימים, ובכך להגביל ספציפית את הגלישה לפרקי זמן אלה. תכונה מעולה נוספת היא היכולת של 3G Watchdog לנתח את אופי הגלישה שלכם בחודש הנוכחי’ ולהתריע מראש שאם תמשיכו בקצב הזה תעברו את מגבלות חבילת הגלישה הרבה לפני הזמן שהגדרתם לחבילה.
.
לסיום, מדובר באפליקציה מעולה, שעושה את עבודתה נאמנה. העדכון האחרון שהפך אותה זמינה גם בשפת הקודש, וה-widgets המעולים שמאפשרים לנו לשים מונה על אחד ממסכי הבית שלנו (מה שבעלי האיפון לא יכולים לעשות), הופכים אותה להכרחית לכל אותם בעלי סמארטפון שמשתמשים בסלולרי כמקור עיקרי לצריכת מידע מהאינטרנט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים