משקפי Google Glass יקבלו שדרוג עיצובי בעקבות הסכם עם יצרנית המשקפיים של Ray-Ban ו-Oakley

Fashion-Glass-Amanda

ענקית החיפוש גוגל הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת Luxottica, יצרנית המשקפיים אשר בבעלותה מותגים מוכרים כמו Ray-Ban, Oakley, Vogue ואחרים. ההסכם עשוי להקנות למשקפי המציאות הרבודה של החברה מראה שישתלב טוב יותר בחיי היום-יום של אנשים, ולא יראה חריג או שונה מידי מזה של משקפי שמש או משקפי ראיה הקיימים כיום בשוק.

“אתם לא הולכים לראות את Glass על משקפי ה-Ray-Ban או ה-Oakley האהובות עליכם”, מציינים בעמוד הרשמי של Google Glass ברשת החברתית גוגל+, “אבל היום אנו מציינים פרק חדש בנושא העיצוב עבור Google Glass”. ההסכם עם Luxottica הוא צעד נוסף של גוגל במרדף אחר הצגת גיוון בעיצוב משקפי המציאות הרבודה, ומגיע לאחר שבינואר האחרון הציגה החברה שיתוף פעולה עם יצרניות משקפיים לשם בניית “אוסף הטיטניום” (Titanium Collection), שיציג מסגרות מתכתיות עבור משקפי ראיה.

משקפי המציאות הרבודה של גוגל עתידות להיחשף עוד השנה, כך לפי דבריו של יו”ר החברה, אריק שמידט, מאפריל 2013, וההסכם החדש מעיד כי גוגל כבר החלה לחשוב על צד הייצור וההפצה של מסגרות המשקפיים, אותו תיקחנה לידיהן יצרניות כמו Luxottica. אולם, הסכם הייצור וההפצה עם חברה לה נקודות מכירה רבות, כ-5000 במספר בארה”ב בלבד, מעיד כי השקתן של משקפי ה-Google Glass תיעשה בראש ובראשונה בארה”ב ובאופן מוגבל, כאשר שווקים בינלאומיים, כמו השוק המקומי בישראל, ככל הנראה יאלצו לחכות.

(מקור – יח”צ Luxottica)

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים